تهران- ایرنا- جنبش انصارالله یمن ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی، تأکید کرد که سکوت سازمان ملل، این رژیم را به ادامه جنایت‌هایش ترغیب می‌کند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری «العهد»، جنبش انصارالله یمن، جنایت نسل‌کُشی دشمن صهیونیستی علیه غیرنظامیان در بیت لاهیا واقع در شمال غزه را که منجر به شهادت و زخمی شدن‌ ده‌ها نفر شده است، محکوم کرد.

این جنبش تأکید کرد که جنایت‌های دشمن صهیونیستی بیانگر میزان کینه، توحش و جنایتکار بودن آن است؛ دشمنی که از تمامی خطوط قرمز عبور کرده است.

انصارالله همچنین تأکید کرد که سکوت ننگین و شرم‌آور سازمان ملل، رژیم صهیونیستی را به تداوم جنایت‌هایش ترغیب می‌کند.

این جنبش، ملت‌های عربی و اسلامی و آزادگان جهان را به اقدام جدی و موثر برای اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی به منظور توقف تجاوزات و جنایت‌هایش علیه غزه و لبنان فراخواند.

در همین ارتباط وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته ، مرتکب ۷ مورد کشتار در نوار غزه شد که در نتیجه آن ۸۴ نفر شهید و ۱۵۸ نفر دیگر مجروح شدند.

با احتساب این شهدا، آمار شهدای غزه از آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون به ۴۲ هزار و ۶۰۳ نفر و آمار مجروحان نیز به ۹۹ هزار و ۷۹۵ نفر رسید.

رژیم صهیونیستی در جدیدترین جنایت‌ خود در فلسطین، شنبه شب شمال نوار غزه را هدف حمله هوایی قرار داد که در جریان آن تاکنون ۷۳نفر شهید شدند.

در این حمله جنون آمیز، منازل فلسطینی ها در «بیت لاهیا» در شمال نوار غزه توسط ارتش اشغالگر صهیونیستی به شدت بمباران شد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای در واکنش به این جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در شمال غزه تاکید کرد که واشنگتن مسئول این قتل عام ها است.