تهران- ایرنا- سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: وظیفه جامعه هندبال این است که از رافائل گویجوسا کاستیو حمایت کند تا هندبال ایران نتایج مطلوبی را در میادین بین‌المللی به دست آورد.

شهداد مرتجی در گفت وگو با ایرنا، در خصوص تقابل تیم سپاهان با زغال سنگ طبس در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: با دو بردی که در دو هفته نخست لیگ داشتیم شرایط خوبی از نظر روانی داریم، بازی سختی با تیم زغال سنگ طبس در پیش داریم. در فصل جاری تیم‌های لیگ نزدیک به هم هستند و این بازی نیز شرایط خاص خودش را دارد. نماینده طبس بازیکنان باتجربه و بسیار خوبی‌ دارد و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم.

وی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم در زمین خودمان ۲ امتیاز این مسابقه را کسب کنیم و گام به گام پیش برویم تا بتوانیم یک نتیجه خوب برای باشگاه فولاد مبارکه سپاهان کسب کنیم. با توجه به مصوبه هیات مدیره باشگاه فولادمبارکه سپاهان در بحث جوانگرایی سرمایه گذاری مطلوبی در تیم انجام شده که در کنار آنها از بازیکنان با تجربه نیز بهره می‌بریم.

سرمربی سپاهان عنوان کرد: ۹ بازیکن تیم‌های نوجوانان و جوانان را در اختیار داریم و یکی از اولویت‌های ما پشتوانه‌سازی برای تیم هندبال فولادمبارکه سپاهان است و با جذب این بازیکنان آینده بسیار روشنی را می‌توان برای هندبال سپاهان متصور شد.

وی با بیان این که ۹ بازیکن دیگر ما از باتجربه‌ها هستند، خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که در لیگ برتر به مقام قهرمانی و سهمیه آسیا را کسب کنیم، امیدواریم با حمایت باشگاه و هواداران خوب‌ برسیم.

مرتجی در خصوص انتخاب رافائل گویجوسا کاستیو به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: رافائل مربی خوب و باتلاش و بابرنامه‌ای است که با هندبال آسیا و ایران آشنایی دارد. او ۱۰ سال پیش به عنوان سرمربی نماینده سبزوار در لیگ برتر حضور داشته و همچنین در قطر نیز مربیگری کرده است.

وی در پایان گفت: وظیفه جامعه هندبال این است که از رافائل گویجوسا کاستیو حمایت کند تا هندبال ایران نتایج مطلوبی را در میادین بین‌المللی به دست آورد.