تهران-ایرنا- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شهادت شهید سنوار برای همه ما برای همه امت اسلامی برای همه آزادی‌خواهان ثلمه بزرگی است ولی هرگز باعث توقف پیروزی‌ها و توقف این مسیر و صراط مستقیم نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی ایرنا، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز چهارشنبه دوم آبان در مراسم‌ یادبود شهید سنوار که در دفتر حماس در تهران برگزار شد عنوان داشت: شهید سنوار امروز در بهشت برین است و تا وقتی هم در قید حیات بود چه زمانی که در زندان های رژیم بود و چه بعد از آن که در مجاهدت ها و چه روزی هم که پرچم را از شهید هنیه به دست گرفت و در میدان ایستاد نشان داد که شامل «و اخری تحبونهم و نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین» است.

وی گفت: امروز دشمنان ما خود می‌دانند که هرگز با ترور مردم و با ترور رهبران انقلابی هیچ گونه پیروزی نظامی و راهبردی برای آنها به دست نمی‌آید. رژیمی که جعلی است و اصالت و ماهیت ندارد بیش از هفتاد سال است که دم از امنیت پایدار می‌زند اما امروز نا امن ترین رژیم دنیاست.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این نتیجه خون این شهدا و پیروزی آنهاست. البته حتما شهادت شهید سنوار برای همه ما برای همه امت اسلامی برای همه آزادی‌خواهان ثلمه بزرگی است ولی هرگز باعث توقف پیروزی‌ها و توقف این مسیر و صراط مستقیم نخواهد شد

قالیباف اظهارداشت: امیدواریم و این‌گونه هم خواهد بود که انشاالله روز به روز این مسیر محکم‌تر و مستدام تر به پیش رود و خواهد رفت.