شهادت سنوار درخت جریان مقاومت را بیش از گذشته مقاوم خواهد کرد

تهران-ایرنا- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: شهادت سردار مقاومت شهید یحیی سنوار برای جامعه مقاومت ضربه سختی بود، اما قطعا شهادت این رهبر مقاومت، درخت جریان مقاومت بیش از  گذشته مقاوم خواهد شد. 

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی ایرنا، حجت‌الاسلام خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید یحیی سنوار که صبح امروز چهارشنبه دوم آبان در دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهادت سردار مقاومت شهید یحیی سنوار برای جامعه مقاومت ضربه سختی بود اما قطعا شهادت این رهبر مقاومت، درخت جریان مقاومت بیش از گذشته مقاوم خواهد شد.

وی افزود: با توجه به آنکه آقای سنوار ترور و شهید شد و رژیم صهیونیستی این عالم را از ما گرفت اما این شخصیت از ترور شخصیتی نیز در امان نبود متاسفانه رژیم صهیونیستی و ایادی آنان در کشورهای دیگر با مطالب دروغین این شخصیت را آزار دادند. او با اینکه سال‌ها در زندان مقاومت کرد اما ذره‌ای از ایمان و جهاد دست نکشید و اسطوره شد. فردوسی‌ها امروز باید شاهنامه‌های امروز را بنویسند و شخصیت سنوارها را به شعر بیاورند که چگونه این بزرگان مقامت کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha