تهران- ایرنا- عضو انجمن زرتشتیان تهران گفت: سکوت جامعه جهانی در برابر کشته شدن انسان‌های بی دفاع، زنان و کودکان در غزه و لبنان و جنایات رژیم صهیونیستی فاجعه بار است.

موبد پدرام سروش‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: آن‌چیزی که فاجعه‌بار است سکوت جامعه جهانی است، کشته شدن انسان‌هاست؛ در حالی که باید نسبت به آن حساسیت داشته باشد، در هیچ فرهنگ بشری و فرهنگ دینی، کشته شدن انسان‌ها نمی‌تواند مایه افتخار باشد.

سروش‌پور گفت: اکنون در غزه و لبنان شاهدیم افراد بی‌گناه و کودکان و زنان قربانی سیاست‌های نادرست اشغالگران و جنگ افروزان می‌شوند، جامعه بشریت را زیر سوال برده است، جامعه زرتشتی همراه با جامعه دینی جنایت این رژیم را محکوم می کند.

موبد پدرام سروش‌پور عضو انجمن زرتشتیان تهران

وی تاکید کرد: موضع جامعه زرتشتیان در قبال اقدام‌ها و جنایت‌های رژیم صهیونیستی کاملا مشخص بوده است، جدای از بحث‌های سیاسی که ما همیشه هم‌حضور با کل ملت ایران در تمام حرکت‌ها بودیم، فرهنگ زرتشتی فرهنگی صلح‌جو و فرهنگی است که به انسان‌ها و عقاید انسان‌ها و احترام گذاشتن به این عقاید، سرزمین و ملک‌شان اعتقاد دارد.

سروش‌پور تصریح کرد: جامعه زرتشتی ما به صورت یکپارچه، بیانیه‌ داد و بر اساس آن، حمایت کامل خود را از بیانات رهبر معظم انقلاب و تمام کارهایی را که انجام می‌شود، اعلام کرد.