شهریار - ایرنا - معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در جریان بازدید از کلانتری‌های شهریار گفت: فعالیت مراکز مشاوره پلیس منجر به مصالحه و کاهش بخشی از پرونده‌های قضائی کلانتری‌ها می‌شود.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس سرهنگ عبادالله خدایاری روز پنجشنبه به برگزاری موثر و مطلوب جلسات بهداشت روان برای کارکنان پایور و وظیفه، جلسات آموزش همگانی ومشاوره فعال در مدارس تاکید کرد.

وی با تاکید براینکه با ارجاع پرونده های قضائی به دایره مشاوره کلانتری ها، بخش مهمی از بار قضائی کلانتری ها و پرونده های ارسالی به مرجع قضائی کاسته می شود، اظهار داشت: فعالیت فرهنگی و آموزشی مشاوران و انجام خدمات مشاوره ای رایگان به مراجعان منجر به مصالحه بخش مهمی از پرونده های قضائی کلانتری ها می شود.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه آمارهای موجود، افزایش قابل توجه مراجعه کنندگان به مرکز مشاوره آرامش را نشان می دهد، افزود: این افزایش حاکی از اعتماد روزافزون مردم و رضایتمندی آنان از این مراکز و دوایر در کلانتری ها می باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: امروزه مراکز مشاوره پلیس توانسته اند گام بسیار مهم و موثری در کاهش آسیب های اجتماعی شهروندان برداشته و با حل تعارضات بین زوجین، بخشی از مشکلات و تعارضات آنان را مرتفع کنند.

دستگیری ۱۲ سارق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در"رباط کریم"

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم گفت: پلیس در پاسخ به مطالبات شهروندان مبنی بر برخورد با سارقان و کشف اموال مسروقه با اشرافیت کامل اطلاعاتی و انتظامی و استفاده بهینه از ظرفیت ها اقدام به اجرای طرح پاکسازی در شهرستان رباط کریم کرد.

سرهنگ تیمور کلانتری با اشاره به اینکه در جریان اجرای این طرح ۱۲ سارق خودرو و اماکن خصوصی دستگیر شدند، افزود: واحدهای مسکونی که منزل و ماواء افراد کارتن خواب و مزاحمان برای ساکنین بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی جمع آوری شدند.

برگزاری همایش پیاده روی در غرب استان تهران

فرماندهی انتظامی غرب استان تهران به مناسبت گرامیداشت هفته انتظامی همایش پیاده روی خانوادگی را در شهریار برگزار می کند.

این همایش از ۷صبح روز جمعه ۴ آبان در شهریار میدان حافظ برگزار می شود و پذیرای شهروندان شهریاری خواهد بود.

پاسخگویی پلیس غرب استان تهران

به دنبال وصول گزارش شهروندی با موضوع" بروز ترافیک سنگین در خیابان زرافشان اسلامشهر" به کانال اطلاع رسانی پلیس غرب استان تهران مراتب به منظور بررسی و اقدام به پلیس شهرستان اسلامشهر اعلام گردید.

برابر جوابیه واصله از فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر،تقاطع حافظ خیابان زرافشان، یک چهارراه غیر هم عرض بوده که بار ترافیکی زیادی را در خود دارد بر این اساس ضمن پیگیری از شهرداری اسلامشهر به منظور نظم دهی به بار ترافیکی نسبت به رفع مشکل چراغ راهنمایی و رانندگی این تقاطع اقدام و مقرر گردید در ساعات پرتردد نسبت به استقرار یک واحد راهور به منظور روانسازی و رفع گره ترافیکی و ایضا برخورد با رانندگان متخلف اعمال شود.