فرار مالیاتی میلیاردی شرکت فرآورده‌های گوشتی در شهریار بااستفاده از حساب کارکنان

شهریار - ایرنا - رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از کشف فرار مالیاتی ۶۰ میلیارد ریالی در شهرستان شهریار خبر داد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ داریوش صادقی فرد روز سه شنبه در تشریح جزئیات این خبر گفت: برابر اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر فرار مالیاتی یکی از شرکت های فرآورده های گوشتی در شهریار، بررسی صحت و سقم خبر واصله به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: پس از تحقیقات صورت گرفته و بررسی مستندات بدست آمده مشخص شد که مدیریت فروشگاه با سوء استفاده از مدارک شناسائی و حساب کارکنان خود اقدام به فرار مالیاتی ۶۰ میلیارد ریالی در شهریار کرده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: با هماهنگی قضائی یک نفر در این خصوص دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کشف ۹ تن گوشت فاسد در رباط کریم

سرهنگ تیمور کلانتری فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران نظارت بر اداره اماکن پلیس رباط کریم در حین رصد و گشت زنی در شهرک صنعتی نصیرآباد، موفق به کشف ۹ تن گوشت غیرقابل مصرف و فاسد شدند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از یک کارخانه بسته بندی گوشت منجمد با لاشه های ذبح شده فاسد و غیرقابل مصرف و فاقد تاریخ مواجه شدند که ضمن هماهنگی با مرجع قضائی محل پلمپ و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم تصریح کرد: کارشناسان بهداشت با حضور در محل، غیرقابل استفاده بودن گوشت های مکشوفه را تایید کردند.

ضاربان مرد میانسال در شهرک واوان دستگیر شدند

سرهنگ محمدرضا علیزاده فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با اعلام این خبر اظهار داشت: پیرو انتشار کلیپی در یکی از کانال های خبری محلی پیرامون ضرب و شتم مرد میانسال توسط چند اوباش در شهرک "واوان" شهرستان اسلامشهر، تیم ویژه ای از پلیس امنیت عمومی، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار داده و به سرنخ های هم رسیدند.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه سه ضارب متواری در شهرستان اسلامشهر مورد شناسایی قرار گرفته و در عملیات ویژه و با هماهنگی مرجع قضائی هر ۳ نفر بامداد امروز دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در اعترافات خود علت نزاع را مشاجره لفظی بین طرفین اعلام کرده و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

جمع آوری ۱۹۰ معتاد متجاهر در شهرستان ملارد

سرهنگ کیانوش نورمحمدی فرمانده انتظامی شهرستان ملارد در تشریح این خبر اظهار داشت: این طرح در قالب برنامه هماهنگ شده و در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با موضوع جمع آوری معتادان متجاهر و خطرناک به منظور زیبا سازی چهره شهر و کاهش سایر جرائم در شهرستان ملارد در دستور کار کلانتری ها و پلیس مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: در طی اجرای این طرح ۳روزه تعداد ۱۹۰ نفر از معتادان متجاهر و خطرناک جمع آوری و پس از انجام غربالگری و انگشت نگاری به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شدند

کشف داروهای غیرمجاز ۱۰ میلیاردی در ملارد

سرهنگ"کیانوش نورمحمدی"فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با اشاره به جزئیات اظهار داشت: برابر خبر بدست آمده مبنی بر تولید و عرضه داروهای تاریخ مصرف گذشته و غیرمجاز در"صفادشت"ملارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با اشاره به آغاز عملیات مشترک شبکه بهداشت و درمان و پلیس شهرستان ملارد، افزود: در عملیاتی مشترک، روز گذشته، ماموران انتظامی در با شناسائی کارگاهی در صفادشت ملارد موفق به کشف ۵۲ هزار عدد داروی تاریخ مصرف گذشته و غیرمجاز شدند.

توفیقات پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران

سردار"مهدی کرمی" جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی در دو هفته گذشته و اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا و انجام گشت زنی هدفمند، رصد و پایش انبار های شهرستان های تابعه غرب استان تهران، اظهارداشت: در مدت زمان گذشته با تلاش ماموران انتظامی،۱۲دستگاه خودروی شوتی سواری و باری دارای بار قاچاق توقیف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در ادامه از شناسایی سه کارگاه تولید و بسته بندی غیرمجاز و غیر بهداشتی ظروف یکبار مصرف، عطر و ادکلن و وسایل بازی کودکان و کشف ۸هزار قلم کالای غیربهداشتی با برچسب خارجی و توقیف ۷ دستگاه در خط تولید به ارزش ۵۰میلیارد ریال خبر داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha