تهران- ایرنا- حزب‌الله در ادامه حملات تلافی‌جویانه به مواضع رژیم صهیونیستی، شهر اشغالی صفد و چند پایگاه نظامی را هدف قرار داد.

به گزارش روز پنج‌شنبه ایرنا به نقل از شبکه المیادین، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان آن صبح امروز پایگاه صنایع نظامی «زوفولون» در شمال شهر حیفا را هدف حمله راکتی قرار دادند.

رسانه‌های صهیونیستی نیز از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در صفد و حومه آن و «روش بینا» خبر دادند.

در همین پیوند، ارتش رژیم صهیونیستی از ساکنان نهاریا، الجلیل غربی، صفد و چند شهرک در شمال فلسطین اشغالی خواست تا در نزدیکی پناهگاه‌ها بمانند.

از سوی دیگر مرکز پزشکی الجلیل در نهایار نیز اعلام کرد که در نتیجه حمله به این منطقه چهار زخمی به این مرکز منتقل شدند.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین اعلام کرد که صبح امروز شهر اشغالی صفد و نهاریا را هدف حملات سنگین راکتی قرار داده است.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین از وقوع آتش‌سوزی در داخل هتلی در «هربرت صموئیل» در الجلیل در نتیجه اصابت موشک شلیک شده از لبنان خبر دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع نظامی اعلام کرد که برای نخستین بار از آغاز جنگ، حزب‌الله ظرف ۲ دقیقه ۵۰ راکت به الجلیل شلیک کرد.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین از حمله راکتی به محل تجمع نظامیان صهیونیستی در شهرک صهیونیست‌نشین «المناره» و شهرک «مسکاف عام» در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در بیانیه مقاومت اسلامی لبنان همچنین آمده است که بامداد امروز شهرک صهیونیستی «کریات شمونه» هدف حمله راکتی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد.

در همین ارتباط، وزارت بهداشت لبنان روز گذشته در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد که شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به ۲ هزار و ۵۷۴ تن رسیده است و شمار زخمی‌های این حملات نیز به ۱۲ هزار و یک نفر رسید.