سنندج- ایرنا- امام جمعه دهگلان گفت: حمله شب گذشته رژیم جعلی صهیونیستی، مضحک و بیانگر ضعف، ناتوانی و ناامیدی و ترس رژیم صهیونیستی در برابر اقتدار بلند ایران اسلامی بود.

ماموستا عبدالسلام محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شب گذشته شاهد بودیم رژیم متجاوز صهیونیستی در عملیاتی بسیار محدود و مضحک، موجبات سرافکندگی و شکست خویش را فراهم کرد.

وی افزود: بدون شک اگر رژیم جعلی صهیونیستی، قصد اقدامی تلافی‌جویانه را در آینده در سر بپروراند، باید منتظر پاسخی روشن و قاطع و به‌مراتب شدیدتر و ویرانگرتر از وعده صادق ۲ از سوی جمهوری اسلامی ایران باشد.

ماموستا محمدی ادامه داد: امروز شاهدیم که مجاهدان اسلام در فلسطین و لبنان علیه رژیم سفاک و خون‌ریز صهیونیستی و در دفاع از خاک، دیانت، شرافت و سرزمین خود جهادی خالصانه را انجام می‌دهند.

وی یادآور شد: کشتار و نسل‌کشی که در غزه و لبنان رخ می‌دهد، بیانگر توحش، بی‌رحمی، شقاوت و شرارت رژیم صهیونیستی است و در واقع این رژیم به افولیت خود اشراف کامل دارد و می‌داند بزودی نابود خواهد شد.

امام جمعه دهگلان اضافه کرد: این رژیم با این دست اقدامات و با دست‌وپا زدن‌های بی‌مورد، درصدد نجات و رهایی است ولی طبق وعده الهی قطعا نابود می شود.

ماموستا محمدی گفت: کشور فلسطین متعلق به مردم فلسطین بوده و حدود ۸۰ سال است که رژیم اشغالگر صهیونیستی، با زور و تجاوزگری، آن را اشغال کرده و مردم مسلمان و بی‌گناه این کشور را به خاک و خون می‌کشد، اما تا کنون ذره‌ای از امید و شور جهادگرانه مردمانش کاسته نشده است.

وی افزود: عملیات وعده صادق ۲ که توسط نیروهای خدوم نظامی میهن اسلامی ایران صورت گرفت، بازتاب مهمی در رسانه‌ها و اذهان عمومی جهان مخصوصاً در بین امت اسلامی پیدا کرد، بدین معنا که ایران کشوری بااقتدار، عزتمند و قدرت اول منطقه است و برای حفظ آرمان‌های خود در برابر شرارت‌های دشمنان اسلام و انقلاب کوتاهی نخواهد کرد.