تهران- ایرنا- مقاومت اسلامی لبنان در ادامه حملات خود به مواضع دشمن اسراییلی، امروز ۸۰ فروند راکت و موشک را متمرکز بر ۷ پایگاه و محل تجمع نظامیان ارتش صهیونیستی به شمال سرزمین های فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد مقاومت اسلامی لبنان علاوه بر حملات پهپادی، در ساعت های اخیر امروز تاکنون ۸۰ راکت و موشک به سمت شمال اسراییل شلیک کرده است.

در همین حال حزب الله لبنان اعلام کرد تجمع نظامیان اسرائیلی را در منطقه «المشرفیه» در راس الناقوره، هدف حمله موشکی قرار داده است.

حزب الله همچنین پایگاه «میشار» (مقر اصلی اطلاعات منطقه شمالی در صفد) را موشک‌باران کرده است.

حزب الله در عملیاتی دیگر منطقه «کریوت» در شمال حیفا را هدف حمله موشکی قرار داد.

پایگاه هوایی «تل نوف» در جنوب تل آویو نیز هدف حمله پهپادی حزب الله قرار گرفت.

حزب الله تاکید کرد محل تجمع نظامیان اشغالگر اسرائیلی در اطراف شهرک «عیتا» الشعب را هم با موشک هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان همچنین شهرک «متسوفا» در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله راکتی گسترده قرار داده است.

‏مقاومت اسلامی لبنان تاکید کرد پایگاه «جل العلام» را نیز هدف حمله راکتی قرار داده است.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی از دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که با پاسخ قوی حزب الله روبرو شده است.

براساس گزارش وزارت بهداشت لبنان، حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به لبنان تاکنون ۲ هزار و ۵۹۳ شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرده بلکه از همان دقایق اولیه، عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داده است و طی روزها و ساعت های گذشته با پرتاب صدها موشک، مواضع ارتش رژیم صهیونیستی را موشک باران کرده است و همچنین به شکار نظامیان و ادوات زرهی اشغالگران در نبرد زمینی ادامه می‌دهد.