۵ آبان ۱۴۰۳، ۲۱:۳۲
کد خبرنگار: 5504
کد خبر: 85640203
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

اذعان ارتش صهیونیستی به زخمی شدن بیش از ۵ هزار نظامی اسرائیلی/ لاپید:۱۱ هزار مجروح دادیم

تهران – ایرنا – ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی شدن بیش از ۵ هزار نظامی این رژیم از ابتدای عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون اذعان کرد اما همزمان، رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی اذعان کرد از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون ۱۱ هزار نیروی نظامی اسرائیل زخمی و ۸۹۰ نظامی اسرائیلی کشته شده اند.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری «نابلس غیر»، ارتش اشغالگر با انتشار بیانیه‌ای در این باره تاکید کرد: تاکنون ۵ هزار و ۱۵۰ نظامی اسرائیلی در جنگ یک سال گذشته زخمی شده‌اند که از مجموع آنها، وضعیت ۷۶۴ تن وخیم است.

این در حالی است که یائیر لاپید رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی امروز اذعان کرد از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون ۱۱ هزار نیروی نظامی اسرائیل زخمی و ۸۹۰ نظامی اسرائیلی کشته شده اند.

ارتش اشغالگر افزود: ۲۹۱ نظامی، پس از زخمی شدن در جنگ غزه و لبنان، همچنان تحت مداوا هستند که حال ۴۲ تن از آنها وخیم است.

در بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی همچنین تاکید شده است: از ابتدای جنگ تاکنون یک هزار و ۱۵۲نظامی اسرائیلی، بر اثر آتش نیروهای خودی زخمی شده‌اند که در میان آنها چندین افسر نیز دیده می‌شوند.

از سوی دیگر، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعتراف کردند در ۲۴ ساعت گذشته، ۶۳ نظامی اسرائیلی زخمی شده‌اند که ۶۱ تن از آنها در لبنان و ۲ تن نیز در غزه زخمی شدند.

روز گذشته نیز منابع خبری رژیم صهیونیستی از هلاکت چهار نظامی این رژیم در کمین نیروهای حزب الله لبنان خبر دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کردند که نیروهای حزب الله روز (پنجشنبه) از یک تونل خارج شده و به سوی نظامیان ارتش این رژیم آتش گشودند.

در این حادثه چهار نظامی صهیونیست کشته و ۶ نفر دیگر زخمی شدند که حال سه نفر از آنها وخیم اعلام شده است.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی از دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که با پاسخ قوی حزب الله روبرو شده است.

براساس گزارش وزارت بهداشت لبنان، حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به لبنان تاکنون ۲ هزار و ۶۵۳ شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرده بلکه از همان دقایق اولیه، عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داده است و طی روزها و ساعت های گذشته با پرتاب صدها موشک، مواضع ارتش رژیم صهیونیستی را موشک باران کرده است و همچنین به شکار نظامیان و ادوات زرهی اشغالگران در نبرد زمینی ادامه می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha