تهران-ایرنا- منابع صهیونیستی از هلاکت ۲ نظامی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی در نبردهای جاری در مرز سرزمین های اشغالی و لبنان خبر دادند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب، شهرداری شهر اشغالی حیفا در شمال سرزمین های اشغالی امروز یکشنبه اعلام کرد که یکی از افسران ارتش رژیم صهیونیستی در نبردهای لبنان کشته شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که یکی از نظامیانش در جنوب لبنان کشته شده است.

از سوی دیگر، منابع خبری از نفوذ پهپاد به منطقه الجلیل غربی در شمال سرزمین های اشغالی خبر دادند.

روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» اعلام کرد که ۲ صهیونیست در اثر انفجار یک پهپاد در شهرک صهیونیست نشین کرمئیل زخمی شدند.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحانوت» نیز گزارش داد که یک پهپاد در منطقه صنعتی برلیف در شهرک کرمئیل منفجر و به یک کارخانه خسارت وارد کرده است.

در همین ارتباط، رادیوی رژیم صهیونیستی گفت که این پهپاد به کارخانه تولید تجهیزات صنایع هوایی نظامی اصابت کرده است.

همزمان حزب الله لبنان اعلام کرد که امروز یکشنبه به شرکت صنایع نظامی «یودیفات» در شرق شهر عکا در شمال سرزمین های اشغالی با مجموعه ای پهپاد هجومی حمله کرده است.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد. وزارت بهداشت لبنان روز شنبه اعلام کرد که شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به این کشور به ۲ هزار و ۶۵۳ نفر و تعداد زخمی‌ها به ۱۲ هزار و ۳۶۰ تن افزایش یافته است.

حزب‌الله لبنان در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرده بلکه از همان دقایق اولیه، عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داده و طی روزها و ساعت های گذشته با پرتاب صدها موشک، مواضع ارتش رژیم صهیونیستی را موشک باران کرده است و همچنین به شکار نظامیان و ادوات زرهی اشغالگران در نبرد زمینی ادامه می‌دهد.