بوشهر_ ایرنا_ عملیات اجرایی مجموعه ورزش و سلامت شهر وحدتیه دشتستان روز یکشنبه با حضور استاندار بوشهر، مدیران استانی و محلی آغاز شد.

به گزارش ایرنا، استاندار بوشهر در این آیین اظهار کرد: بخش سعدآباد و شهر وحدتیه به اندازه بعضی از شهرستان های ما شهید داده و دین خود را به انقلاب ادا کرده است.

احمد محمدی زاده با تقدیر از شورای شهر و شهردار و امام جمعه وحدتیه افزود: نماینده دشتستان در مجلس همواره در پیگیری‌ امور مردم، همراهی مطلوبی داشته و برای تکمیل طرح‌های شهرستان، اقدامات‌ ارزشمندی انجام داده است.

بیشتر بخوانید

۱۶ طرح عمرانی ورزشی در استان بوشهر بهره برداری شد

آغاز افتتاح و عملیات اجرایی ۹۸۰ میلیارد ریال طرح ورزشی در استان بوشهر

۱۳ پروژه ورزشی در استان بوشهر آماده افتتاح شد

وی عنوان کرد: مجموعه ورزش و سلامت وحدتیه با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال اجرایی شده که امیدوارم در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

استاندار بوشهر عنوان کرد: این مجموعه شامل جاده سلامت(تارتان)، زمین چمن طبیعی فوتبال و روشنایی ورزشگاه است که اعتبار طرح از محل مسئولیت اجتماعی صنعت نفت تأمین شده است.

وی از اجرای همزمان هفت پروژه بزرگ راهداری و راهسازی در بخش سعدآباد خبر داد و گفت: اجرای پل جدید درودگاه از سال گذشته آغاز شده و اکنون از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است.

محمدی زاده تصریح کرد: تعریض راه‌های روستایی، محور دهقاید به نظرآقا، محور سعدآباد به وحدتیه، محور جتوط به سعدآباد، مسیر وحدتیه به هلپه‌ای نیز از دیگر پروژه‌های حوزه راه است.

وی بیان کرد: مطالعه کمربندی وحدتیه نیز انجام شده و امیدوارم بزودی شروع به کار کند.

استاندار بوشهر بیان کرد: طی سه‌ سال اخیر، خدمات خوبی در بخش سعدآباد به مردم ارائه شده که باید تداوم یابد.

شهر وحدتیه در شهرستان دشتستان و در ۹۰ کیلومتری مرکز استان بوشهر قرار دارد.