قم - ایرنا - مرکز مدیریت حوزه های علمیه در بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به مراکز نظامی ایران، خواستار برخورد قاطع و پشیمان کننده همراه با تدبیر و نشان دادن اقتدار جمهوری اسلامی ایران شد.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا از مرکز خبر حوزه، در این بیانیه آمده است: جسارت و اقدام تجاوزکارانه و ناکام رژیم صهیونیستی علیه چند مرکز نظامی در ایران و شکستن حرمت حریم جمهوری اسلامی ایران با دفاع قهرمانانه پدافند هوایی، برای دشمن صهیونیستی بی ثمر بود.

بیانیه ادامه یافته است: اما به شهادت رسیدن چهار نفر از نیروهای جان بر کف پدافند ارتش جمهوری اسلامی ایران در این حادثه و همچنین اقدام تروریستی اذناب آن رژیم سفاک و تروریست‌های مزدور آنان که دست به جنایت زده و ۱۰ نفر از ماموران خدوم و فداکار و غیورمردان دلاور فراجا را ناجوانمردانه در حوزه شهرستان تفتان به شهادت رساندند را به شدیدترین وجه محکوم می نماییم.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه ضمن عرض تبریک و تسلیت به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی، علما، حوزه های علمیه و به خصوص مردم شهید پرور ایران اسلامی و به خانواده های معزز این شهدا، از مسوولان و مدافعان این حریم مقدس انتظار برخورد قاطع و پشیمان کننده همراه با تدبیر و نشان دادن اقتدار جمهوری اسلامی ایران را با این رژیم وامانده و همچنین با اذناب آنان در داخل کشور را داریم.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی کشور در ساعات اولیه صبح شنبه این هفته در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سامانه یکپارچه پدافند هوایی هجوم رژیم صهیونیستی به نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را رهگیری و مقابله موفق کرد.

در اطلاعیه روابط عمومی پدافند هوایی کشور آمده است: به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند با وجود هشدارهای قبلی مسئولان جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هرگونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی بامداد امروز در اقدامی تنش‌زا نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داده که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد حادثه در دست بررسی است.