نوشهر- ایرنا- یک واحد تجاری در منطقه ساداتشهرِ رامسر بر اثر گودبرداری زمین هم‎جوار و بارندگی شدید، به طور کامل فروریخت و تخریب شد.

به گزارش ایرنا، یک واحد تجاری در منطقه ساداتشهرِ رامسر امروز بر اثر گودبرداری زمین هم‌جوار و بارندگی شدیدی به طور کامل فروریخت.

در این پیوند، علی اسماعیل‌نیا مدیر روابط عمومی شهرداری کتالم و ساداتشهر ضمن تایید این خبر و وقوع آن در منطقه ساداتشهر به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه تلفات جانی نداشت و خسارت واردآمده در دست بررسی است.

به گزارش ایرنا، بارندگی های سیل آسا که صبح امروز در مناطق مختلف مازندران به باریدن گرفت سبب آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه ها شده است. ایستگاه‌های باران سنجی هواشناسی مازندران نشان می دهد که از بامداد امروز یکشنبه ۶ آبان تا ساعت ۹ صبح، ۶۷ میلیمتر بارندگی در رامسر غرب استان به ثبت رسیده است.

ایستگاه باران سنجی هواشناسی مازندران مجموع بارش در نوشهر و چالوس طی مدت اعلام شده را ۴۰ میلیمتر ثبت کرده است، این آمار در تنکابن، و ایزدشهر به ترتیب ۳۰ و ۲۴ میلیمتر بوده است.

بررسی جدول باران سنجی هواشناسی مازندران نشان می دهد که شدت بارندگی از غرب به مرکز و شرق استان کاهشی بوده است، یعنی در کمتر از ۱۰ ساعت بابلسر هشت میلیمتر، آمل پنج میلیمتر، جویبار هشت میلیمتر، ساری سه و گلوگاه در شرقی ترین ایستگاه استان نیز چهار میلیمتر بارندگی به ثبت رسیده است.

فعالیت سامانه بارشی در غرب مازندران و بارندگی شدید در نوشهر و چالوس منجر به آبگرفتگی شدید معابر، طغیان رودخانه‌ها و آسیب به برخی زیرساخت‌های منطقه شد.

وضعیت آب و هوای مازندران از فردا دوشنبه تا آخرین روز هفته جاری جمعه صاف تا نیمه ابری و با افزایش نسبی و تدریجی دما همراه خواهد بود.