بروجرد - ایرنا - آیین استقبال از پیکر مطهر شهید امنیت"مهدی نقوی" با حضور مسوولان و اقشار مختلف مردم در بروجرد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، آیین استقبال از پیکر این شهید والامقام شامگاه یکشنبه در میدان امام خمینی(ره) بروجرد برگزار و پس از آن مراسم شبی با شهید در مسجد ولی عصر(عج) بروجرد برگزار شد.
امام جمعه بروجرد در خصوص شهادت شهید امنیت مهدی نقوی گفت: خداوند متعال را شاکر و سپاسگزاریم که جوانانی بس غیور و پر جرات به این کشور عنایت فرموده تا خاک و ناموس وطن لگد مال اجانب نگردد.
حجت الاسلام سید علی حسینی بیان کرد: با خون مطهر شهدا، اراده و عزم جوانان و ملت قهرمان ایران اسلامی را برای شهادت طلبی راسخ‌تر خواهد شد.
وی اضافه کرد: شهادت استوار "مهدی نقوی" در حمله بزدلانه رژیم غاصب صهیونیستی به ایران اسلامی، قلب و روح همه ملت مجاهد پرور ایران اسلامی را آزرده خاطر کرد.
امام جمعه بروجرد ادامه داد: شهادت این فرزند برومند و با غیرت بروجردی در ارتش پر افتخار جمهوری اسلامی را به ساحت حضرت ولیعصر (عج) رهبر حکیم انقلاب اسلامی ارتش جمهوری اسلامی ایران و عموم مردم استان لرستان و مردم با بصیرت، باشجاعت ‌و با اقتدار بروجردی، خصوصا خانواده، والدین مکرم و مجاهد پرور این شهید سعید و بازماندگان تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.
به گزارش ایرنا، استوار مهدی نقوی اهل شهرستان بروجرد یکی از چهار تن شهدای ارتش جمهوری اسلامی است که در حمله بامداد شنبه پنجم آبان ماه رژیم صهیونیستی به شهادت رسید. شهید نقوی متاهل و محل سکونتش در تهران بوده است، مراسم تشییع این شهید فردا (دوشنبه) هفتم آبان ماه در بروجرد برگزار می شود.