۷ آبان ۱۴۰۳، ۱۰:۰۰
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85641662
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تشییع پیکر شهید مهدی نقوی در دیار بروجرد

۷ آبان ۱۴۰۳، ۱۰:۰۰
کد خبر: 85641662
تشییع پیکر شهید مهدی نقوی در دیار بروجرد

بروجرد - ایرنا - آیین تشییع پیکر شهید مهدی نقوی از شهدای پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی از لحظاتی قبل در میدان قیام بروجرد آغاز شد.

به گزارش ایرنا، آیین تشییع پیکر شهید امنیت ، شهید استوار مهدی نقوی از شهدای پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی که در پی حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونسیتی بامداد شنبه به شهادت رسید؛ امروز دوشنبه هفتم آبان ماه با حضور گسترده مردم شهرستان بروجرد از میدان قیام این شهر از لحظاتی قبل آغاز شده است.

پیکر این شهید والامقام در میان انبوه جمعیت این شهر از میدان قیام تا گلزار شهدای شهر همراهی و پس از آن در خانه ابدی به خاک سپرده می شود.

مردم ساعاتی پیش از آغاز رسمی مراسم تشییع خود را به محل برگزاری مراسم رسانده اند و اینک پیکر مطهر شهید را همچون نگینی سبز در حلقه خود دارند تا این شهید والامقام را تا آرام گرفتن در منزل ابدیش همراهی کنند.

به گزارش ایرنا، از پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در پی حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونی در بامداد شنبه پنجم آبان ۱۴۰۳، شهیدان «سرگرد سجاد منصوری» و «استوار مهدی نقوی» ۲ نفر دیگر از کارکنان ارتش که در دفاع از امنیت آسمان ایران اسلامی مجروح شده بودند، عصر روز(شنبه) به یاران شهید خود پیوستند.

شهیدان والامقام سرگرد حمزه جهاندیده و استوار محمد مهدی شاهرخی‌فر از رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز بامداد شنبه حین مقابله با پرتابه‌های رژیم جنایتکار صهیونیستی به شهادت رسیده بودند.

شهید استوار مهدی نقوی اهل شهرستان بروجرد ، یکی از چهار تن شهدای ارتش جمهوری اسلامی است که در حمله بامداد شنبه پنجم آبان ماه رژیم صهیونیستی به شهادت رسید. شهید نقوی متاهل و محل سکونتش در تهران بوده است ، مراسم تشییع این شهید امروز هفتم آبان ماه اکنون در بروجرد در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha