اهواز - ایرنا - فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا در جنوب غرب گفت: تجاوز آشکار رژیم صهیونیستی به خاک و مرزهای جمهوری اسلامی محکوم و بی شک پاسخ کوبنده به این حمله، برای ما محفوظ است.

سرتیپ پایدار احمد خادم سیدالشهدا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در پی تجاوز آشکار رژیم صهیونیستی به خاک این میهن اسلامی و شهادت چهار رزمنده ارتش در دفاع از حریم امنیت ایران اسلامی، اظهار کرد: شهادت رزمندگان غیور پدافند ارتش که با مقاومت و ایثار خود از مرزهای جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند، گواهی روشن بر پایمردی و فداکاری ملت عزیزمان در برابر زیاده‌خواهی‌ها و تجاوزات دشمنان ایران اسلامی است.

وی افزود: شهادت این بزرگ مردان را ابتدا به محضر حضرت صاحب الزمان(عج) و نائب برحق ایشان مقام معظم رهبری، خانواده‌های معظم شهیدان، فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت و آحاد ملت شهیدپرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت گفته و بی شک خون این شهدای گرانقدر پایمال نشده و رژیم جعلی صهیونیستی تاوان سنگینی برای این جنایت آشکار خواهد داد.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب ادامه داد: امروز ایران اسلامی با تجربیات گرانقدر دوران دفاع مقدس به توان بالای بازدارندگی رسیده و از نظر تجهیزات نظامی، دفاعی و موشکی جزو کشوهای مطرح جهان است.

به گزارش ایرنا، پیکر شهیدان استوار دوم محمد مهدی شاهرخی فر و سروان حمزه جهاندیده امروز با حضور مسئولان استانی و مقامات ارتش در ماهشهر تشییع و سپس پیکر پاک این شهیدان به شهرهای شوشتر و رامهرمز منتقل شد.

پیکر شاهرخی‌فر در شوشتر و شهید جهاندیده در رامهرمز امروز در محل زندگیشان به خاک سپرده می‌شوند.

استوار محمد مهدی شاهرخی‌فر و سروان شهید حمزه جهاندیده از رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران بامداد روز شنبه در حین مقابله با پرتابه‌های رژیم جنایتکار صهیونیستی به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

پیش از این روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی کشور روز شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سامانه یکپارچه پدافند هوایی، هجوم رژیم صهیونیستی به نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را رهگیری و مقابله موفق کرد.

در اطلاعیه روابط عمومی پدافند هوایی کشور آمده است: به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند با وجود هشدارهای قبلی مسئولین جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هرگونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی بامداد امروز در اقدامی تنش‌زا نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داده که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد حادثه در دست بررسی است.