کرمانشاه-ایرنا- شهید سجاد منصوری دلاور ارتش جمهوری اسلامی ایران که در تجاوز رژیم صهیونیستی به پدافند کشورمان جانش را فدای دفاع از وطن کرد در تشییعی با شکوه بر دستان پر مهر مردم و همرزمانش رهسپار باغ فردوس کرمانشاه شد تا پیکر پاکش در کنار دیگر شهدای کشورمان در خاک وطن آرام گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تشییع پیکر این شهید بزرگوار صبح امروز از درب مسجد جامع شهر کرمانشاه با قرائت نماز میت توسط حجت السلام و المسلمین حبیب الله غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه آغاز شد و مردم و نیروهای نظامی به خصوص همرزمان ارتشی آن شهید ، پیکر او را تا میدان آزادی و سپس باغ فردوس همراهی کردند.

حاضران در این مراسم شعارهای یا حسین و کجایید ای شهیدان خدایی سر می دادند و مداحان نیز با زبان های کُردی و فارسی نوحه سرایی می کردند.

مردم همچنین با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل و مرگ بر منافق خشم و انزجار خود را از اقدام خصمانه رژیم صهیونیستی به نمایش گذاشتند.

حضور با شکوه مردم نشان دهنده قدردانی آنها از مدافعان وطن بود که تا پای جان در برابر تجاوز دشمنان به این آب و خاک ایستاده اند.

بی شک ارتش قهرمان با شهادت سجاد منصوری و همرزمان شهیدش بار دیگر به مردم ثابت کرد که شجاعانه پای امنیت ایران و انقلاب ایستاده است و در این راه آماده جانبازی است.

به گزارش ایرنا، شهید سجاد منصوری در تاریخ اول اردیبهشت ماه ۱۳۷۴، در خانواده‌ای پرمحبت و زحمتکش در شهر کرمانشاه، به دنیا آمد. سجاد با عشق و ارادت به وظایف خود در قسمت پدافند هوایی ارتش مشغول به خدمت شد. او نه تنها یک سرباز، بلکه یک الگو برای دیگران بود. او همواره تلاش می‌کرد تا با علم و دانش خود، بهترین خدمات را به وطن ارائه دهد. با وجود چالش‌های اقتصادی، مملو از عشق و امید به آینده بود. در قسمت پدافند هوایی ارتش مشغول به خدمت شد.

سجاد، کوچکترین فرزند خانواده، از همان کودکی نشانه‌هایی از عشق به وطن و تعهد به ارزش‌های انسانی از خود نشان داد.

سجاد در دوران تحصیل خود همواره دانش‌آموزی ممتاز و فعال بود. او با پشتکار و تلاش، دیپلم خود را در رشته ریاضی فیزیک اخذ کرد و سپس تصمیم گرفت تا به خدمت به کشور بپردازد. در سال ۱۳۹۳، با ورود به دانشگاه افسری خاتم الانبیا ارتش جمهوری اسلامی ایران، قدم در مسیری گذاشت که او را به عنوان یک سرباز فداکار در دفاع از میهن معرفی کرد.

به گزارش ایرنا، شهید سجاد منصوری از پرسنل پدافند هوایی ارتش بود که در حمله هوایی پنجم آبان ماه رژیم صهیونیستی به کشورمان شهید شد.

استان کرمانشاه حدود ۱۰ هزار شهید، ۱۹ هزار جانباز و هزار و ۷۰۰ آزاده در زمان انقلاب اسلامی تقدیم میهن کرده است.