تهران- ایرنا- فعالان بخش‌های مختلف موسیقی در ۶۰ غرفه تخصصی در دومین نمایشگاه صنعت موسیقی حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی نمایشگاه، دومین نمایشگاه صنعت موسیقی در مرکز نمایشگاهی برج میلاد شامل دو سوله نمایشگاهی در فضایی با بیش از ۴هزار متر و تعداد ۶۰ عدد غرفه برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه متشکل از انجمن‌ها و آموزشگاه‌های موسیقی، انتشارات در حوزه موسیقی، کنسرواتوار، تولیدکنندگان، واردکنندگان و فروشگاهای سازهای سنتی بومی ایرانی، سازهای بومی خارجی، سازهای مدرن، سازهای کوبه‌ای، بادی، زهی و... هستند.

همچنین تولیدکنندگان و فروشگاه‌های اکسسوری، کیف‌های حمل، میزهای دیجی، کوک ساز، نگهدارنده و پایه‌های ساز و... و تولیدکنندگان پوست و چرم مخصوص ساخت سازها و مصنوعات چرمی حمل ساز، سیستم صوتی، دیجی، اسپیکر، استودیوی صدا، تجهیزات صدابرداری، هنگ درام، کالیمبا، چنگ رومی، و... ساز آرامش، پرکاشن، کاخن، گیتار، پیانو، دف، تمپک، تار، سه تار، عود، کمانچه، قانون، باقلاما و... از جمله حاضران در این نمایشگاه هستند.

دومین نمایشگاه صنعت موسیقی ۲۹ آبان تا ۲ آذر از ساعت ۱۲ تا ۲۰ در محل مرکز نمایشگاهی برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

نخستین دوره نمایشگاه صنعت موسیقی دی ماه سال گذشته در محل مجموعه نمایشگاهی برج میلاد تهران برگزار شد. این نمایشگاه با در برگرفتن گروه‌های کالایی شامل تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان سازهای موسیقی، آموزشگاه‌های موسیقی، مراکز پژوهشی حوزه موسیقی، ناشران موسیقی، استودیوهای ضبط صدا، استارت‌آپ‌های موسیقی، ناشران کتاب‌های موسیقی، عرضه‌کنندگان لوازم صوتی و صدابرداری و سایر حوزه‌های مرتبط، در تلاش است مرجع مهمی در فعالیت‌های صنفی این حوزه در سال باشد.