به گزارش ایرنا از پلیس، در راستای ایجاد بسترهای ارتباطی گستردهتر و تسهیل در ارائه خدمات به مردم، پلیس راهور فراجا با راهاندازی سامانهای در پیامرسان سروش به نشانی prahvar۱۲۰@، امکان گزارشدهی مستقیم و ارتباط نزدیکتر مردم با پلیس را فراهم کرده است؛این سامانه با هدف دریافت نظرات، گزارشها و اعلام تخلفات طراحی شده تا مردم بتوانند به راحتی با پلیس در تماس باشند.
سرهنگ سیروس حسنزاده معاون اجتماعی پلیس راهور فراجا روز دوشنبه درباره جزئیات این اقدام گفت: پلیس راهور با توجه به درخواستهای مردمی برای ایجاد بستر ارتباطی مستقیم، اقدام به راهاندازی این سامانه در پیامرسان سروش کردهاست.
به گفته وی، با استفاده از این سامانه تمامی گزارشهای مردمی شامل ایدهها، پیشنهادها، تخلفات رانندگی، وضعیت ترافیک و درخواستهای رسیدگی به مشکلات ترافیکی بهصورت لحظهای دریافت و پس از بررسی فوری هر گزارش، اقدامهای لازم انجام میشود.
حسنزاده درباره فراوانی نوع تخلفات گزارش شده از سوی مردم اظهار داشت: تا این لحظه، بیشترین گزارشها و درخواستهای مردمی بهویژه پایتختنشینان شامل تخلفات مرتبط با پارک خودروها در پیادهروها، پارک جلوی درب منازل و یا حرکت خودروها در خلاف جهت مسیر بوده است.
معاون اجتماعی پلیس راهور ادامه داد: هدف از راهاندازی این سامانه، جلب رضایتمندی بیشتر مردم و کاهش موانع ارتباطی است تا بتوان با دریافت نظرات و پیشنهادهای مردمی، کیفیت ارائه خدمات پلیس راهور بهبود یابد و پاسخگوی نیازهای جامعه باشد.
وی خاطر نشان کرد که در کنار دریافت گزارشهای مردمی و پیگیری آن، پلیس راهور بهصورت مستمر و با بهرهگیری از این اطلاعات، اقداماتی را برای کاهش تخلفات و ارتقای ایمنی معابر درون شهری و برون شهری در دستور کار دارد.