قصرشیرین-ایرنا- امام جمعه‌ موقت قصرشیرین گفت: دولت بر مساله معیشت و اقتصاد مردم به عنوان یک اولویت و دغدغه و مطالبه دائمی مردم تمرکز کند و نسبت به مسائلی که این مهم را به حاشیه می برد بی اعتنا باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام داوود ذوالفقاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قصرشیرین افزود: اهم و مهم کردن مسائل کشور و توجه صرف به مصالح نظام در اداره کشور و همچنین شفافیت و صداقت کامل با مردم و تلاش در عملی کردم وعده ها و تطبیق حرف و عمل در امر بسیار مقدس خدمت به مردم نیز باید مد نظر دولت باشد.

او در ادامه با اشاره به اهمیت نماز جمعه، نقش و ماموریت امام جمعه را مشخص و او را نماینده، مروج و تمدید گفتمانی نام برد که الگوی مواجهه شبکه امامت، منطبق با سیره مواجهات رهبری است.

خطیب موقت جمعه قصرشیرین در ادامه‌ از دیگر محورهای تبیین را موضوع مقاومت، توجه بسزا به اخبار مقاومت فلسطین، اعتراضات دامنه دار ساکنان اراضی اشغالی، اظهارات علنی سران رژیم علیه دولت و شخص نتانیاهو، تقدیر و ترغیب راهپیمایی های جمعه های خشم بیان کرد.

او همچنین با اشاره به بایدها و نبایدهای تمجید و انتقاد از دولت، مهم ترین مشکل فعلی دولت را ناکارآمدی برخی مسئولان و دوم جابجایی اولویت های کشور بیان کرد.

امام جمعه‌ موقت قصرشیرین گفت: ناکارآمدی لزوما ناشی از فساد یا تقابل آرمانی با اهداف انقلاب نیست بلکه ناشی از عدم توان در برآورده کردن اهداف سازمانی و مدیریتی حوزه مسئولیتشان است.

وی اظهار کرد: انتقادات را همراه با راهکارهای عملی و واقعی بیان کنیم و هرقدر راهکارها را ساده تر و عملی تر مطرح کنیم امید به اصلاح امور افزایش پیدا می کند.

حجت الاسلام ذوالفقاری در ادامه با اشاره به سفر دکتر علی لاریجانی به سوریه و لبنان گفت: به نظر می‌رسد که سفر لاریجانی به دمشق، پیامی قاطع از سوی ایران بود که تهدید بشار اسد به ترور، به عنوان یکی از رهبران مقاومت به معنای برافروختن جنگی بی‌سابقه است که فقط به سرزمین‌های اشغالی محدود نخواهد شد.

امام جمعه موقت قصرشیرین در ادامه با گرامیداشت هفته بسیج افزود: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب از ویژگی‌های فرهنگ بسیجی مردمی بودن، به همه خدمت کردن، مؤثر در آینده بودن، منفعت‌طلب نبودن، انقلابی بودن، کار نمایشی نکردن، تکلیف‌گرا بودن، قانون‌مند و نظم‌پذیر بودن، دارای تعهد و احساس مسئولیت بودن، ترحم بر ضعیف داشتن و بر ظالم تاختن، پرهیز از غرور و تکبر کرده است که در میان تمام این موارد، مورد آخر تفاوت محسوسی با دیگر ویژگی‌ها دارد آن هم در نوع آن است.