امام جمعه کرمانشاه: حل مشکلات اقتصادی مردم مهمترین محور کار دولت چهاردهم باشد

کرمانشاه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم از مهمترین محورهای فعالیت دولت چهاردهم باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری در نماز جمعه این هفته کرمانشاه در مسجد جامع این شهر با اشاره به اینکه حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم که در مناظرات انتخاباتی از سوی همه نامزدها وعده داده شد اظهار کرد: بزرگترین دغدغه خاطر همه مسوولان و رهبر معظم انقلاب مشکلات اقتصادی مردم است که امیدواریم دولت چهاردهم نسبت به حل مشکلات معیشت و حتی مسکن مردم موفق عمل کند.

وی با بیان اینکه چنانچه دولت چهاردهم با اتکای به قوای داخلی حرکت کند مردم هم یکپارچه حمایت خواهند کرد افزود: تجربه نشان داده است که هرجا حرکت کشور منوط به مذاکره با امریکا و غرب شده است ناموفق بوده و هرجا بدون اعتماد به غرب حرکت کردیم به موفقیت و پیشرفت ختم شده است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به دیدار اعضای دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب نیز یادآور شد: در این دیدار نیز رهبری به صراحت در زمینه توجه دولت چهاردهم در زمینه بی اعتمادی به غرب از جمله آنکه نباید برنامه داخلی را منوط به مذاکرات با دولت های غربی کرد تاکید داشتند.

وی در بخش دیگری از خطبه ها با قدردانی از موضع گیری صریح دکتر پزشکان در برخی زمینه ها یادآور شد: در همین ایامی که هنوز ایشان کارشان را رسما شروع نکرده اند برخی موارد را صریح روشن کردند از جمله آن که انتخاب خود را مدیون رهبر معظم انقلاب دانستند که این قدرشناسی ایشان قابل توجه بود.

حجت الاسلام غفوری ادامه داد: دکتر پزشکیان همچنین در جواب نامه تبریک شیخ حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان که در آن تاکید بر تداوم رویکرد حمایت از جبهه مقاومت شده بود پیامی واضح و روشن از سوی ایران به تمام گروه‌های مقاومت در منطقه بود که جای تشکر دارد.

وی همچنین با اشاره به حضور قریب ۵۰ درصد مردم در انتخابات دور دوم انتخابات ریاست جمهوری افزود: این مشارکت گسترده مردم در انتخابات پیروزی بزرگی بود برابر دشمنان این انتخابات از جمله بدخواهان و استکبار که نغمه شوم تضعیف انقلاب اسلامی را سر می دادند و تودهنی محکمی نیز به امریکا، صهیونیست ها و مزدوران داخلی بود.

حجت الاسلام غفوری با قدردانی از وقت شناسی مردم که به موقع در صحنه های مهم حضور پیدا می کنند گفت: مردم به رهنمودهای رهبر انقلاب برای حضور حداکثری به خوبی توجه کرده و با حضور خود توانستند بار دیگر سربلند از این عرصه نیز خارج شوند که جای قدردانی از آنها دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه همچنین با تبریک به دکتر مسعود پزشکیان به عنوان رییس جمهور منتخب مردم تاکید کرد همه ملت شریف ایران که در این انتخابات شرکت کردند جدای از آنکه به چه کسی رای داده اند باید بدانند که در این انتخاب سهیم هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha