کرج - ایرنا -  رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و  ورزشی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اهمیت فرهنگسازی و تبلیغ اصولی برای ارتقای سطح آگاهی شهروندان ، گفت: نگاه فرهنگی در روند استفاده از تابلوهای تبلیغاتی این کلانشهر جایگاهی ندارد.

به گزارش ایرنا، "حسین سعیدی سیرایی" روز شنبه در نشست بررسی فعالیت های سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری کرج افزود: بررسی ها نشان می دهد نگاه این سازمان به تابلوهای تبلیغاتی بیشتر جنبه درآمد زایی دارد.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر ضرورت شکل گیری مدیریت واحد فرهنگی در شهرداری از رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خواست کرد فهرست تمام اماکن ورزشی و فرهنگی که در اختیار این سازمان نیست را احصا و به شورای شهر ارسال کند که در این کمیسیون فرهنگی جمع بندی صورت گیرد.

این عضو شورا گفت: در دوره ششم شورا ما باعث شدیم که ورزش کرج به ویژه ورزش های سالنی یا توپی گران شود، نمی دانم چه قراردادهایی با چه مقدار و چه قیمت در این زمینه منعقد شده است؟ اماکن ورزشی شهرداری از نظر قدمت به نوعی فرسوده شده اند و سازمان فرهنگی به لحاظ عمرانی شاید به تنهایی نتواند آنها را بازسازی کند، لذا باید تصمیم جدی در شورای شهر اتخاذ و بودجه جدا برای آن در نظر گرفته شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه جشنواره یک برنامه فرهنگی است و می بایست این برنامه ها توسط سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج برگزارشود، افزود: اگر این سازمان تکالیفی که قانونگذار برای آن در نظر گرفته است انجام می داد ما امروز شاهد آن نبودیم که

سازمان سیما و منظر که وظیفه آن ایجاد فضای سبز است اقدام به برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی می کند که جزو تکالیف آن نیست.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج ضمن درخواست از سازمان فرهنگی شهرداری به منظور گزارش درآمد این سازمان از حوزه ورزش به شورا طی ۱۰ روز آینده عنوان کرد: در این زمینه باید تصمیم جدی بگیریم، نباید ورزش را گران کنیم.