یزد - ایرنا - رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مهریز گفت: در سایه نظام اسلامی كارهای بسیار خوبی پس از پیروزی انقلاب در مناطق مختلف كشور از جمله این شهرستان انجام شد كه باید به نحو شایسته و دقیق برای آگاهی مردم اطلاع رسانی شود.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی، شامگاه یكشنبه در دیدار فرماندار و اعضای ستاد بزرگداشت هفته دولت در این شهرستان افزود: بیان خدمات مختلف دولت و نظام یك امر ارزشمند و وظیفه ای مهم است.
وی ادامه داد: به بركت انقلاب در 38 سال گذشته و سال های اخیر شاهد انجام كارهای مختلفی با همكاری دستگاه های اجرایی و همراهی و تعامل مردم بودیم و این امور احتیاج به اطلاع رسانی دارد.
امام جمعه مهریز تصریح كرد: بیان خدمات متعدد نظام و دولت به مردم موجب دلگرمی و اعتماد بیشتر به مسئولان و مدیران اجرایی خواهد شد، باید همواره به این مساله مهم عنایت بیشتری شود.
محی الدینی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر یادآور شد: مدیران باید همواره با شناخت كامل در مسیر تحقق اهداف شهدای والامقام انقلاب و به خصوص شهیدان رجایی و باهنر حركت كنند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مهریز در این دیدار به اهمیت همكاری مردم با مسئولان با وحدت و همدلی برای تحقق اهداف انقلاب و توصیه های مقام معظم رهبری به عنوان موضوع مهم تاكید كرد .
همچنین فرماندار مهریز در این دیدار گفت: فلسفه وجودی مسئولان نظام خدمت رسانی به مردم است، به بركت انقلاب و با پیگیری مسئولان و همراهی مردم كارهای خوبی در این شهرستان انجام شد.
سید محمد رستگاری افزود: بیان خدمات نظام و دولت به مردم وظیفه است و باید به نحو مطلوبی مردم را در جریان امور انجام شده در سال های اخیر قرار داد.
هفته دولت از دوم شهریور ماه آغاز می شود.
مركز شهرستان مهریز در 30 كیلومتری شهر یزد قرار دارد.
7536*2047* خبرنگار- كاظم سبحان زاده* انتشار دهنده- عباسقلی اشكورجیری*