يزد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد با تبريك فرا رسيدن هفته دولت گفت: دولت دوازدهم بايد محور حركت خود را حل مشكلات جامعه و مردم قرار داده و در اين راه از هيچ فعاليتي دريغ نكند.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، آيت الله محمد رضا ناصري امروز در خطبه هاي نمازجمعه يزد با تبريك فعاليت دولت جديد افزود: برنامه ريزي مدون براي توسعه متوازن كشور و حل و فصل امور از مسائل مهمي است كه دولتمردان بايد عنايت خاص به آن داشته باشند.
وي ادامه داد: برنامه ريزي براي حل مشكلات اقتصادي و معيشتي مردم ، بهره گيري از نخبگان و ديدگاه هاي مختلف و همچنين توجه به اجرايي شدن اقتصاد مقاومتي بايد محور فعاليت دولت و كابينه جديد باشد.
امام جمعه يزد خاطر نشان كرد: تربيت ديني نسل جوان بر اساس آموزه هاي ديني و ترويج فرهنگ اخلاق و ارزش هاي الهي در ميان مردم در جامعه اسلامي طبق نظرات مقام معظم رهبري بايد توسط دولت پيگيري شود.
ناصري گفت: فعاليت هاي اقتصادي بدون عنايت خاص به مقوله فرهنگي و تربيت ديني و تحقق ارزش ها در جامعه ارزشي ندارد بنابراين دولت جديد بايد براي پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي فعالانه اقدام نمايد.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد اظهار داشت: دشمنان به دنبال نفوذ فرهنگي در جامعه هستند و مسئولان بايد با بهره گيري از نظرات نخبگان و داشتن برنامه در راستاي مقابله با آن اقدام كنند.
ناصري افزود: بدون شك اگر موضوع مهم فرهنگ و فرهنگ ديني در جامعه و بين مردم و جوانان حل و فصل شود بسياري ازمشكلات فرهنگي و افتصادي نيز در كشور حل مي شود.
وي تصريح كرد: مديريت جهادي از مسائل مهمي است كه بايد مديران اجرايي همواره در امور مختلف رسيدگي به مسائل مردم مدنظر جدي خود قرار دهند.
وي گفت: داعش و تروريسم حاصل فعاليت هاي استكبار جهاني و آمريكايي ها در عالم است و ملت ايران در 38 سال گذشته شهداي زيادي را تقديم انقلاب اسلامي و نظام خود كرده است.
7536/ 6197 خبرنگار:كاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح