امام جمعه یزد: امیدزدایی، حربه دشمن علیه ملت ایران است

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: امید زدایی با استفاده از جنگ روانی و تبلیغاتی و پخش شایعات و دروغ پراکنی حربه دشمنان علیه کشور و ملت ایران است.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد افزود: زدودن امید از بین مردم و جوانان برای تضعیف انقلاب اسلامی توسط دشمن در جریان است.

وی به اهمیت داشتن بینش و بصیرت مقابل توطئه و جنگ تمام عیار فرهنگی و اقتصادی دشمنان اشاره و ادامه داد: استکبار که در عرصه‌های مختلف دچار شکست شده به جنگ روانی و امید زدایی متوسل شد.

امام جمعه یزد اظهار کرد: دشمنان با بهره‌گیری از فضای مجازی به دنبال پخش شایعات و دروغ پراکنی و تضعیف نظام است و باید مردم و مسئولان بیدار باشند.

ناصری بیان کرد: جهاد تبیین و نشان دادن برکات عظیم انقلاب اسلامی و انتقال و انعکاس آن به مردم و جوانان باید به جد در دستور کار مسئولان قرار گیرد .

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد به اهمیت انقلاب اسلامی و اهداف آن اشاره کرد و گفت: هدف نظام در اصل حرکت در سبک زندگی معنوی و ارزشی است و نه مادیت محض که دنیای استکبار به دنبال آن است.

امام جمعه یزد: امیدزدایی، حربه دشمن علیه ملت ایران است

ناصری گفت: بر اساس آموزه‌های دینی هم باید به ارزش‌های اخلاقی و انسانی و هم به داشتن زندگی سالم و ارزشی عنایت شود و باید برای رسیدن به عزت و سعادت دنیا و آخرت تلاش داشته باشیم.

امام جمعه یزد اظهار کرد: شناخت کافی در قبال ارزش‌های دینی و انقلابی و همچنین بیداری در قبال فتنه‌های دشمنان باید همواره توسط آحاد مردم جدی گرفته شود .

ناصری در ادامه یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای گمنام را گرامی داشت و بر تکریم ایام فاطمیه و برگزاری سالروز شهادت حضرت زهرای اطهر (س) را خواستار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha