به گزارش روز دوشنبه دانشگاه پیام نور، «حسن علیزاده» با بیان این که تکریم ارباب رجوع به عنوان یکی از اولویت های مهم دانشگاه پیام نور است، اظهار داشت: سامانه تکریم ارباب رجوع با عنوان «میز خدمت الکترونیک» با هدف دسترسی آسان به هیأت رئیسه این دانشگاه راه اندازی می شود.
وی ادامه داد: استقرار این سامانه با توجه به گستردگی این مرکز علمی در سراسر کشور دارای مزایای بسیاری همانند ارائه خدمات غیر حضوری، سهولت دسترسی، امکان پیگیری درخواست و پاسخگویی سریع، رسیدگی به شکایات در اسرع وقت و چابک سازی سیستم به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به ارباب رجوع است.
معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور حفظ شأن ارباب رجوع را ضروری دانست و تصریح کرد: با بهره برداری از این سامانه، گامی بزرگ در جهت تسریع روند انجام اقدامات به ویژه دانشجویان، کارکنان و اعضای هیأت علمی فراهم می شود.
علیزاده خاطرنشان کرد: با راه اندازی این سامانه سهولت دسترسی، طرح و پیگیری پیشنهادات، شکایات و همچنین درخواست های ارباب رجوع به صورت غیرحضوری از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی http://pishkhan.pnu.ac.ir فراهم می شود.