تهران- ایرنا- معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور از راه‌اندازی میز خدمت الکترونیک در این مرکز علمی همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه دانشگاه پیام نور، «حسن علیزاده» با بیان این که تکریم ارباب رجوع به عنوان یکی از اولویت های مهم دانشگاه پیام نور است، اظهار داشت: سامانه تکریم ارباب رجوع با عنوان «میز خدمت الکترونیک» با هدف دسترسی آسان به هیأت رئیسه این دانشگاه راه اندازی می شود.

وی ادامه داد: استقرار این سامانه با توجه به گستردگی این مرکز علمی در سراسر کشور دارای مزایای بسیاری همانند ارائه خدمات غیر حضوری، سهولت دسترسی، امکان پیگیری درخواست و پاسخگویی سریع، رسیدگی به شکایات در اسرع وقت و چابک سازی سیستم به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به ارباب رجوع است.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور حفظ شأن ارباب رجوع را ضروری دانست و تصریح کرد: با بهره برداری از این سامانه، گامی بزرگ در جهت تسریع روند انجام اقدامات به ویژه دانشجویان، کارکنان و اعضای هیأت علمی فراهم می شود.

علیزاده خاطرنشان کرد: با راه اندازی این سامانه سهولت دسترسی، طرح و پیگیری پیشنهادات، شکایات و همچنین درخواست های ارباب رجوع به صورت غیرحضوری از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی http://pishkhan.pnu.ac.ir فراهم می شود.