همدان- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه همدان گفت: در سالهای گذشته به مردم ایران ثابت شده که آمریکا هیچگاه به وعده‌ها و قول‌های خود پایبند نبوده و کشوری غیرقابل اعتماد است.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی‌موثقی در خطبه های عبادی و سیاسی نمازجمعه این هفته همدان افزود: مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی آگاه باشند بدعهدی آمریکا در برجام نشان داد که نباید به غرب اعتماد کرد.

وی با بیان اینکه در تصویب لوایح مسئولان و نمایندگان مجلس مصلحت کشور و مردم را مد نظر قرار دهند افزود: تصویب لوایح تحت تاثیر مسایل سیاسی قرار نگیرد.

امام جمعه همدان با اشاره به فرارسیدن رحلت پبامبر بزرگ اسلام حضرت محمد (ص) اظهار داشت: بحران هویت و چالش های اخلاقی امروزه جامعه بشری را تهدید می کند و این در حالی است که جامع ترین و کامل ترین نسخه برای برون رفت از این بحران و چالش های گوناگون، در سیره پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد (ص) نمود و تجلی یافته است.

حجت‌الاسلام شعبانی موثقی تاکید کرد: دین ما کامل ترین دین و پیامبر ما پیامبر صلح، رحمت و مهربانی است؛ اسلام نیز دین دانش و معرفت است که برای همه ابعاد فردی و زندگی اجتماعی انسان توصیه و برنامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: هدف دین مبین اسلام هدایت جامعه بشری به سمت کمال بوده است و هرچه قدر بتوانیم این دین را به مردم معرفی کنیم مردم بیشتر به این اسلام علاقه‌مند خواهند شد.