۳ آبان ۱۳۹۸، ۱۳:۳۴
کد خبرنگار: 1936
کد خبر: 83530294
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه همدان: آمریکا هیچگاه قابل اعتماد نیست

همدان- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه همدان گفت: در سالهای گذشته به مردم ایران ثابت شده که آمریکا هیچگاه به وعده‌ها و قول‌های خود پایبند نبوده و کشوری غیرقابل اعتماد است.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی‌موثقی در خطبه های عبادی و سیاسی نمازجمعه این هفته همدان افزود: مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی آگاه باشند بدعهدی آمریکا در برجام نشان داد که نباید به غرب اعتماد کرد.

وی با بیان اینکه در تصویب لوایح مسئولان و نمایندگان مجلس مصلحت کشور و مردم را مد نظر قرار دهند افزود: تصویب لوایح تحت تاثیر مسایل سیاسی قرار نگیرد.

امام جمعه همدان با اشاره به فرارسیدن رحلت پبامبر بزرگ اسلام حضرت محمد (ص) اظهار داشت: بحران هویت و چالش های اخلاقی امروزه جامعه بشری را تهدید می کند و این در حالی است که جامع ترین و کامل ترین نسخه برای برون رفت از این بحران و چالش های گوناگون، در سیره پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد (ص) نمود و تجلی یافته است.

حجت‌الاسلام شعبانی موثقی تاکید کرد: دین ما کامل ترین دین و پیامبر ما پیامبر صلح، رحمت و مهربانی است؛ اسلام نیز دین دانش و معرفت است که برای همه ابعاد فردی و زندگی اجتماعی انسان توصیه و برنامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: هدف دین مبین اسلام هدایت جامعه بشری به سمت کمال بوده است و هرچه قدر بتوانیم این دین را به مردم معرفی کنیم مردم بیشتر به این اسلام علاقه‌مند خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha