تهران- ایرنا- مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: اختلاف قیمت ۴۰ درصدی محصولات در میادین میوه و تره بار نسبت به سطح شهر با حفظ کیفیت، نشان دهنده موفقیت این سازمان در کاهش فاصله بین تولید تا مصرف است.

به گزارش روز شنبه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، سید سعید راد در این باره اظهار داشت: این امر در راستای حذف واسطه‌ها و تعدیل قیمت‌ها صورت گرفته است.

 راد به تعامل و همکاری سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران و مجموعه دولت در عرضه کالاهای تنظیم بازار در میادین میوه و تره بار، اشاره و تصریح کرد: برای ارائه خدمات به شهروندان و یاری رساندن به دولت در راستای حمایت از مردم، با تمام توان در کنار دولت بوده و خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر تنوع محصولات در میادین میوه و تره بار، خاطرنشان کرد: با رعایت سه اصل «کیفیت مطلوب»، «قیمت مناسب» و «مشتری‌مداری»، موفق شده‌ایم تا علاوه بر نیمی از میوه و تره بار شهر تهران، بخش قابل توجهی از محصولات پروتئینی و سایر محصولات مورد نیاز شهروندان تهرانی را در ۲۴۶ میدان و بازار میوه و تره بار تامین کنیم.

وی با اشاره به بخشنامه وزارت صمت خطاب به استانداران سراسر کشور در خصوص راه اندازی میادین میوه و تره بار در ۳۱ استان کشور با استفاده از «تجربه موفق» تهران بیان داشت: این سازمان آمادگی دارد که تجربیات خود را در اختیار استان‌های سرتاسر کشور قرار دهد.

گفتنی است، بر اساس طرح «هر محله یک بازار» و طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، به موازات تسری تجربه موفق سازمان مدیریت میادین در ۳۱ استان کشور، توسعه بازارهای میوه و تره بار در محله‌های پرجمعیت پایتخت که فاقد بازار هستند نیز ادامه دارد و تا پایان سال جاری، ۱۰ بازار جدید میوه و تره بار در تهران ساخته می‌شود.