این کمپین در راستای توسعه آموزشهای الکترونیک و رایگان همزمان به بحران کرونا در ایران کلید خورد تا بدون ایجاد اجتماعات مردمی و در قالب دورههای مجازی و رایگان، به علاقهمندان آموزش بویژه کسب و کارهای نوپا که در جریان شیوع کرونا در ایران دچار خسارتهای مالی و معنوی شدند، یاری رساند.
به گزارش روابط عمومی این کمپین که آکادمی آموزشهای تخصصی اینفوگرام آن را راهاندازی کرده، بیش از ۳۰ موسسه و سازمان ایرانی و ۶۰ مدرس از سراسر ایران برای آموزش همراه شدهاند. به دنبال برپایی این کمپین۱۰۰وبینار (سمینار آنلاین) آموزشی، ۱۸۰ساعت آموزش رایگان ارایه شده و تاکنون بیش از۲۰هزار نفر در آن ثبتنام کردهاند. حضور در کمپین و استفاده از امکاناتی که فراهم شده رایگان است، اما اگر قرار بود این کلاسها در شرایط عادی و با قیمت مصوب (۳۰هزار تومان هزینه ثبتنام) برگزار شوند، بیش از یک میلیارد تومان آموزش رایگان ارایه شده است.
بازاریابی و تبلیغات، دیجیتال مارکتینگ، طراحی، روابط عمومی، ارائه حرفهای، گزارش نویسی، ترویج علم، استارتاپ و توسعه فردی و... از مهمترین موضوعات این کمپین آموزش الکترونیک است. در فاز اول این کمپین که از ۱۲ تا ۲۸ اسفند ادامه داشت، ۳۵ وبینار معادل ۶۵ ساعت آموزش با حضور مجازی ۱۲هزار نفر برگزار شد که در آن معادل ۷۵۰ میلیون تومان ارایه آموزش رایگان است.