گرگان - ایرنا - هادی حق‌شناس استاندار گلستان امروز سه‌شنبه از طریق مرکز پاسخگویی و ارتباطات مردمی سامد به مشکلات، درخواست‌ها و مطالبات مردم نقاط مختلف این استان پاسخ داد.

تعدادی از شهروندان امروز به صورت حضوری و چند تماس گیرنده از مناطق مختلف استان مسایل، مشکلات و دغدغه‌های شخصی و عمومی خود را با نماینده دولت در میان گذاشتند.

استاندار گلستان هم با شنیدن این مشکلات، دستور لازم برای پیگیری و رفع مطالبات مردم را با ارجاع این خواسته ها به دستگاه های متولی صادر کرد.

وی در پایان پاسخگوی به سوالات مردمی در سامد در گفت و گو با ایرنا بر رسیدگی مسوولان به مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: مدیران گلستان باید با حضور مستمر در سامانه سامد و شنیدن مشکلات مردم، نسبت به رفع آنها اقدام کنند.

استاندار گلستان گفت: اگر دستگاه‌ها مشکلات مردم را به درستی شناسایی و مورد بررسی قرار دهند، بسیاری از مطالبات مردم رسیدگی و نارسایی ها بر طرف خواهد شد.

حق‌شناس ادامه داد: بیشتر مشکلات مردم در تماس و دیدارهای حضوری مربوط به اشتغال و یا سخت گیری ادارات در صدور مجوز فعالیت کسب و کار است.

امیر محمدپور مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان گفت که در سه ماهه اول امسال ۹ هزار و ۷۶۳ گلستانی با مرکز سامد استان تماس گرفتند و ۲۴ مدیر، فرماندار و شهردار نیز با حضور در این مرکز ضمن پاسخگویی به تماس‌های مردم، به مشکلات آنان رسیدگی کردند.