بندرعباس- ایرنا- معاون پرورشی وفرهنگی اداره‌کل آموزش وپرورش هرمزگان گفت: دانش آموزان وفرهنگیان این استان هفت رتبه دوم و برتر جشنواره کشوری پرسش ملی مهر ۲۰ رییس جمهوری را به خود اختصاص دادند.

احمد مهرانی روز شنبه بااعلام این خبر افزود: «احسان عباسلو» با فیلم کوتاه ازحاجی آباد، «احمد محمودی» و «اعظم تارمیغ» با سرود محلی از بندرلنگه و خدیجه عباسی، زهرا ترکی‌زاده و عالمه هاشم پور با سرود تلفیقی از بشاگرد توانستند رتبه دوم جشنواره پرسش مهر را به خود اختصاص دهند.

وی بیان داشت: در بیستمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری که درسال تحصیلی (۹۸-۹۹) برگزارشد، در مرحله نخست بیش از ۱۵۰ هزار دانش آموز و فرهنگیان هرمزگان مشارکت کردند.

معاون پرورشی وفرهنگی اداره‌کل آموزش وپرورش هرمزگان اظهارداشت: در مرحله دوم بیش از ۱۰۰ اثر برگزیده دانش آموزان وفرهنگیان این استان از مرحله استانی به مرحله کشوری راه پیدا کرد.

 بیستمین جشنواره ملی پرسش مهر ریاست جمهوری با شعار «آیا محیط مدرسه محیطی دلپذیر، شاد و پرنشاط است؟» برگزارشد که بیش از ۲ میلیون ۵۹۸ هزار و ۴۰ دانش آموز و فرهنگی در۲۰رشته و گرایش مختلف آثار خود را به دبیرخانه این مسابقه درسطح نواحی و شهرستان‌ها ارائه کردند.