شهرکرد- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمنی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با آغاز مرحله دوم پویش ایران همدل از ابتدای ماه محرم تاکنون سه هزار و ۱۶۸ بسته مواد غذایی در بین نیازمندان استان توزیع شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از کمیته امداد امام استان، علی ملکپور با اعلام این خبر افزود: اجرای طرح پویش ایران همدل در راستای فرامین مقام معظم رهبری و برای کمک‌ به نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا با مشارکت خیران تا پایان صفر ادامه دارد.

وی گفت: از ابتدای ماه محرم ۲۷ آشپزخانه با عنوان شهدای کربلا در استان با حضور ۱۲۵ داوطلب فعال شده و ۱۱ هزار و ۱۷۰ وعده غذای گرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی طبخ و با رعایت فاصله اجتماعی در استان توزیع شده است.

ملکپور اظهار داشت: در این مرحله مردم نیکوکار استان ۱۳ میلیارد ریال در قالب کمک‌های نقدی و کالا به کمیته امداد ا مام خمینی برای کمک به آسیب‌دیدگان کرونا کمک کردند.

به گفته وی، مردم نیکوکار استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و یا با شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد بانک ملی به دست نیازمندان برسانند.

وی خاطر نشان کرد: ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

به گزارش ایرنا، نزدیک ۱۰ درصد جمیعت ۹۷۹ هزار نفری استان چهارمحال و بختیاتری زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند.