تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴

مهاباد- ایرنا- برخورد ۲ دستگاه خودرو و تخریب بخش از دیوار خیابان کوی محمدیه، زنده‌گیری ۲ حلقه مار، آتش گرفتن یک منزل مسکونی و بخشی از باغات منطقه امیرآباد و تلاش ماموران آتش‌نشانی و مردم برای نجات توله سگ‌های گرفتار در آب از جمله حوادث اتفاق ‌افتاده در هفته گذشته در بوکان است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: برخورد شدید ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و پژو پارس و انحراف یکی از خودروها و برخورد آن با دیوار طبقه فوقانی خیابان "شهید مطهری"، قسمتی از این دیوار را تخریب و موجب شد یکی از خودروها به پایین سقوط کند. 

سیدفواد هاشمی علت این حادثه را حرکت در خلاف جهت یکی از خودروها و در نتیجه برخورد رو در روی این ۲ خودرو عنوان کرد و گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.


زنده‌گیری ۲ حلقه مار از منزل مسکونی و داخل خودرو

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان افزود: پس از اعلام وجود یک حلقه مار در منزلی در خیابان حلبچه بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره ۲ به محل اعزام و پس از زنده گیری، آن را به طبیعت باز گرداندند.

سید فواد هاشمی ادامه داد: در یکی دیگر از مناطق شهری بوکان نیز وجود یک حلقه مار در داخل جعبه یک خودرو موجب اعزام شدن تیم زنده‌گیری این آتش‌نشانی به این مکان شد که پس از زنده‌گیری کردن آنها به طبیعت بازگردانده شدند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۳ عملیات برای زنده‌گیری مار انجام شده که در آن ۲۳ حلقه انواع مار زنده‌گیری و در طبیعت رهاسازی شدند.

آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان بیان کرد: یک منزل مسکونی در خیابان استاد "بیکهس"  منطقه ابوذر طعمه حریق شده که خوشبختانه با حضور به موقع و تلاش آتش‌نشانان ایستگاه شماره  ۲ آتش مهار و از گسترش خسارات جلوگیری به عمل آمد.

هاشمی ادامه داد: کانون آتش‌سوزی و سرایت به دیگر مناطق منزل آشپزخانه و اجاق گاز منزل اعلام شد.

ادامه سریال آتش گرفتن باغات امیرآباد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان افزود: عصر روز گذشته پس از اعلام آتش گرفتن یک قطعه باغ در امیرآباد بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه شماره ۲ این سازمان به محل اعزام شده و عملیات اطفای حریق را آغاز کردند.

هاشمی گفت: در این حادثه پنج اصله درخت مثمر در آتش سوخته و به چندین درخت دیگر آسیب گرمایی وارد شد.

وی ادامه داد: در چند روز گذشته نیز پس از آتش گرفتن یک خانه‌باغ در این منطقه، متاسفانه یک درخت کهنسال در آتش سوخته و از بین رفت.

هاشمی بیان کرد: آتش گرفتن باغات و درختان حاشیه رودخانه سیمینه هرساله باعث وارد شدن خسارات زیادی به فضای سبز این منطقه می‌شود.

چهار ایستگاه آتش‌نشانی با ۴۰ نفر نیرو در بوکان در حال خدمات‌رسانی به شهروندان است.

برچسب‌ها