۱۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۳۵
کد خبرنگار: 1270
کد خبر: 84568431
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وقوع ۶ فقره حادثه طی کمتر از یک هفته در بوکان

۱۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۳۵
کد خبر: 84568431
وقوع ۶ فقره حادثه طی کمتر از یک هفته در بوکان

مهاباد- ایرنا- آتش گرفتن کارگاه تزریق گاز مایع، آتش سوزی منزل مسکونی و همچنین کارگاه زغال سازی و سه فقره تصادف جداگانه در محورهای مواصلاتی درون شهری ۶ حادثه ای است که طی کمتر از یک هفته در بوکان رخ داده است.

مسوول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: یک کارگاه شارژ سیلندر گاز مایع در بلوار ساحلی بوکان طعمه حریق شده بود که بلافاصله با توجه به حساسیت حریق، ۲ تیم از آتش نشانان ایستگاه های شماره یک و ۲ این سازمان به محل اعزام شدند.

ظاهر فیضه ادامه داد: آتش نشانان با حضور و اطفای به موقع توانستند حریق را مهار و از روی دادن هر گونه حادثه انفجار سیلندر های گاز مایع جلوگیری کنند.

آتش سوزی در منزل مسکونی باعث مصدومیت یک نفر و نیز قطعی برق و تلفن ۲منزل مسکونی دیگر شد

مسوول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان اضافه کرد: در اوایل هفته جاری پس از اعلام آتش گرفتن یک منزل مسکونی، بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه شماره یک این سازمان به محل اعزام شدند.

فیضه بیان کرد: آتش نشانان، آتش سوزی را که مربوط به آتش گرفتن پوشش گیاهی روی دیوار و داخل حیاط آن منزل بود، مهار و از گسترش خسارات جلوگیری کردند.

وی گفت: این حادثه باعث روشن شدن آژیر خطر مدرسه مجاور آن منزل و مصدومیت یک نوجوان ۱۲ ساله نیز شده بود که توسط عوامل فوریت های پزشکی به بیمارستان انتقال داده شد.

آتش گرفتن کارگاه زغال سازی در روستای کانی شقاقان

فیضه در خصوص این حادثه گفت:  یک کارگاه زغال سازی در روستای کانی شقاقان از توابع بخش سیمینه بوکان در محور جاده بوکان به  میاندوآب طعمه حریق شده که با حضور آتش نشانان ایستگاه شماره چهار این سازمان، حریق مهار و از گسترش خسارات جلوگیری به عمل آمد.

وقوع ۶ فقره حادثه طی کمتر از یک هفته در بوکان

تصادف ۶ دستگاه خودرو در خیابان شهید عباسی بوکان خسارات زیادی برجای گذاشت

مسوول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان افزود: در پی برخورد یک دستگاه سانتافه با پنج دستگاه خودرو ی سواری دیگر در خیابان شهید عباسی آتش نشانان ایستگاه شماره یک  این سازمان به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه خسارت جانی در پی نداشت، گفت: در این تصادف زنجیره ای به تمامی خودرهای درگیر خسارات مالی زیادی وارد شد.

وقوع ۶ فقره حادثه طی کمتر از یک هفته در بوکان

برخورد شدید پژو پارس با تیر برق ۲ مصدوم برجای گذاشت

فیضه ادامه داد: در پی اعلام تصادف و حبس شدن سرنشینان در بلوار سلامت مسیر تفرجگاه کیورش بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه شماره ۲ این سازمان به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد:  سرنشینان خودروی پژو پارس به علت برخورد با تیر برق وسط بلوار در داخل خودرو حبس شده بودند.

مسوول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: آتش نشانان با همکاری نیروهای اورژانس موفق به آزاد سازی سرنشینان شده و آنان را به بیمارستان انتقال دادند.

وقوع ۶ فقره حادثه طی کمتر از یک هفته در بوکان

برخورد شدید یک دستگاه پژو با گاردریل جاده باعث مرگ جوان ۲۲ ساله ی بوکانی شد

وی گفت: صبح روز گذشته پس از اعلام حادثه تصادف و آتش سوزی در کنارگذر بوکان بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه شمار یک  و ۲  این سازمان به محل اعزام شدند.

فیضه ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه پژو ۴۰۵ پس از برخورد شدید با گاردریل های حفاظتی این محور، طعمه حریق شده و متاسفانه راننده ی جوان آن نیز پس از حبس شدن در داخل خودرو ی خود در آتش سوخت.

وی بیان کرد: آتش نشانان پس از اطفا حریق، جنازه ی فرد مذکور را از خودرو خارج و بوسیله آمبولانس ایستگاه شماره ۲ این سازمان به سردخانه بیمارستان انتقال دادند.

بوکان در جنوب آذربایجانغربی قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha