بندرعباس- ایرنا- معاون راهبردی استان ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی گفت: باتوجه به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری، نیازمند عزم جدی جهت حضور موثر جریان حزب اللهی برای گفتمان سازی هستیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام روح‌الله حریزاوی روز دوشنبه با اشاره به موضوع مهم و سرنوشت ساز انتخابات افزود: دستگاه‌ها موظفند نسبت به کاندیداها اظهارنظر نکنند و اجازه دهند فرایند مردمی طی شود اما دستگاه های تبلیغی وظیفه دارند به گفتمان سازی بپردازند.
وی بیان داشت: گفتمان پردازی در واقع عبارت از توجه به دلالت های گفتمانی و وجوه ممتاز و تلاش برای تبیین آن در سطح جامعه چه در افکار عمومی و چه خواص و اندیشه گفتمانی مورد نیاز جریان پیشرو است.

جریان انقلابی با حضور در فضای مجازی و رسانه مکر دشمن را خنثی کند
معاون راهبردی استان ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جریان انقلابی به ویژه در فضای مجازی و رسانه می‌توانند قله ها را یکی پس از دیگری فتح کرده و مکر دشمن را خنثی کند.
حجت الاسلام حریزاوی با اشاره به ماموریت‌ دستگاه های فرهنگی در جامعه کنونی اظهارداشت: یکی از ماموریت هایی که از سوی رهبرمعظم انقلاب بر عهده دستگاه های فرهنگی تبلیغی و عموم جریان مومن انقلابی نهاده شده است، ماموریتی تحت عنوان «تشکیل زنجیره تواصی» است. 
وی در تشریح زنجیره تواصی گفت: تواصی از رفتارهای عملی اسلامی و مورد سفارش قرآن کریم به شکل صریح است. 
 معاون راهبردی استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران امروز بیش از هر زمان دیگری، از طریق شبهه افکنی در تلاش هستند اهداف و مقاصد شوم خود را به پیش ببرند. 
حجت الاسلام حریزاوی در ادامه؛ ناامیدی مردم و از بین بردن روحیه اراده و عزم برای فتح قله ها و پیشرفت را نتیجه فعالیت دشمن عنوان کرد و ابرازداشت: مادامی که با تلاش دشمنان بویژه از طریق فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای،برای ناامیدی مردم مواجه هستیم، برای تبیین حرف حق و از بین بردن باطل، نیازمند سازماندهی و عزم مجدد و ظهور و بروز گفتمانی و حضور میدانی هستیم.