بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان گفت: شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان باید در راستای کمک به حضور تیم‌های ورزشی استان در لیگ‌های سراسری کشور تقویت شود.

فریدون همتی دوشنبه شب در دیدار با حمیدرضا عظیمیان رییس مجمع شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به تاسیس شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان با سهامداری صنایع بزرگ هرمزگان، بر لزوم حمایت فولاد هرمزگان از این شرکت در راستای تقویت فعالیت‌های آن تاکید کرد.
وی بیان داشت: شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان در زمینه استعدادیابی و همچنین باشگاه داری حرفه‌ای با حمایت از حضور تیم های ورزشی استان در لیگ‌های سراسری کشور، فعالیت خواهد کرد.
استاندار هرمزگان اظهارداشت: شرکت فولاد هرمزگان هم تاکنون کمک‌های خوبی در زمینه ورزش استان داشته است و انتظار داریم این اقدام‌ها توسعه یابد.
همتی تصریح کرد: باید تفاهم‌نامه ای با محوریت حمایت شرکت فولاد هرمزگان از ورزش استان، در قالب شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان امضا و مبادله شود.
وی ادامه داد: ایفای مسوولیت‌های اجتماعی و حمایت از ورزش، توقع و مطالبه مردم و مسوولان هرمزگان از صنایع و بنگاه‌های اقتصادی فعال در این استان است.
حمید رضا عظیمیان رییس مجمع شرکت فولاد هرمزگان و مدیرعامل فولاد مبارکه حمایت خود را از پیشنهاد استاندار هرمزگان اعلام کرد.
شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان با تدبیر استاندار و با هدف تقویت ورزش و ساماندهی و یکپارچه‌سازی حمایت های صنایع هرمزگان از ورزش استان شکل گرفته است.