راه اندازی شرکت صنایع پشتیبان یک سرفصل جدید در ورزش هرمزگان است

بندرعباس- ایرنا- مدیرعامل شرکت صنایع هرمزگان گفت: باتوجه به تلاش‌های ناموفق سال‌های گذشته برای تشویق صنایع هرمزگان به حمایت از ورزش، راه اندازی شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان به عنوان راهکاری نو ، می‌تواند تاثیر زیادی در بهبود ورزش استان داشته باشد.

محمد باقر کشفی چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: پس از دستور استاندار مبنی بر حضور پررنگ ورزش هرمزگان در میادین کشوری و البته علم به اینکه اعتبارات وزارت ورزش و اداره کل ورزش استان در این خصوص بسیار محدود است، به فکر ترغیب صنایع و حضورشان در ورزش افتادیم.
وی بیان داشت: ابتدا دلایلی که باعث بی رغبتی صنایع هرمزگان برای همکاری با ورزش شده بود ارزیابی شد و پس از یافتن راه حل ها ، اقداماتی  برای  تشویق آن ها آغاز شد که همراهی استاندار در این زمینه بسیار پر رنگ و چشمگیر است.
مدیرعامل شرکت صنایع پشتیبان هرمزگان اظهارداشت: با شناخت استعداد و شور و اشتیاقی که در استان هرمزگان بویژه در بین جوانان و نوجوانان است، تمام تلاش خود را برای پیگیری و حمایت بیشتر صنایع و بنگاه های اقتصادی استان با استفاده از تجربه خود و همفکری و همراهی تمامی کارشناسان و صاحبنظران ورزش استان به کار خواهیم گرفت .
کشفی با اشاره اینکه در مرحله نخست ۶ بنگاه اقتصادی شامل «فولاد هرمزگان»، «صبا فولاد»، «پالایشگاه نفت بندرعباس»، «شیرین سازی آب دریا»، «ایزوایکو» و «بناگستر کرانه »  به عنوان حامیان مالی به عنوان سهامدار معرفی شدند، اضافه کرد: اساسنامه شرکت در ۴۲ ماموریت و در چهار بخش تهیه شده و سعی شده تمامی جغرافیای هرمزگان، رشته های مختلف، تیم های پایه، آموزش و استعدادیابی و استفاده از ظرفیت صاحب نظران و کارشناسان حوزه ورزش را در برگیرد.
وی در خصوص حمایت از تیم‌های حاضر هرمزگان در لیگ‌های کشور نیز ابراز داشت: تیم‌های موجود در لیگ‌های کشوری را براساس شاخص‌های مشخص شده حمایت خواهیم کرد و به طور حتم تاسیس شرکت ورزشی صنایع پشتیبان، منشا خیر و منفعت برای کل ورزش استان می‌شود.

کشفی یادآورشد: حمایت خود از تیم های موجود  در لیگ های کشوری را قطع نخواهیم کرد، هرچند که این امر نباید سبب آن شود که دیگر باشگاه ها خود از درآمدزایی غافل شوند.

نخستین نشست هیات مدیره شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان روز یکشنبه هفته جاری با حضور استاندار  و نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و با دستورکار تصمیم‌گیری در خصوص برنامه‌های پیشنهادی این شرکت در استانداری هرمزگان برگزار شد.

شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان با تدبیر استاندار هرمزگان و با هدف تقویت ورزش و ساماندهی و یکپارچه‌سازی حمایت های صنایع هرمزگان از ورزش استان شکل گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha