ارومیه – ایرنا - همزمان با دومین روز از هفته دولت سه طرح عمرانی، خدماتی و مخابراتی در پلدشت با حضور سرپرست فرمانداری و مسئولان شهرستانی به بهره برداری رسید.

سرپرست فرمانداری پلدشت روز چهارشنبه در آیین افتتاح این طرح ها اظهار داشت: اولین پروژه افتتاحی طرح ها عمرانی دهیاری‌های بخش مرکزی و ارس در روستای " میرزاکندی" بود که برای اجرای این طرح‌ها  بالغ بر ۶میلیارد و ۶۰۰میلیون هزینه شده است.

صادق حبیب زاده اضافه کرد: دومین طرح افتتاح در این شهرستان طرح مقاوم سازی ۱۸واحد مسکونی شهری و روستایی در شهرستان پلدشت بود که با هزینه ۳۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

وی ادامه داد: همچنین در راستای سنددار کردن اماکن روستای بالای ۲۰خانوار شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت با مالکان آن اعطا شد.

سرپرست فرمانداری پلدشت اظهار داشت:  سومین طرح افتتاحی در دومین روز از هفته دولت نصب و راه اندازی سیستم های انتقال dwdm، cwdm مخابرات شهرک ارس است که برای آن یکی میلیارد و ۳۵۰میلیون ریال هزینه شده است.

هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت شهید محمدعلی رجایی (رییس جمهوری) و شهید حجت ‌الاسلام محمدجواد باهنر (نخست وزیر) ۲ دولت مرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.

پلدشت یکی از شهرهای شمالی استان آذربایجان غربی در داخل محدوده منطقه آزاد ماکو واقع شده است.