همدان- ایرنا- همزمان با نخستین روز از ایام‌الله دهه فجر زنگ انقلاب با حضور امام جمعه ملایر، سرپرست فرمانداری ویژه ملایر، معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان و جمعی از مسئولان محلی در هنرستان شبانه‌روزی شهید «محمد قنبری» نواخته شد.

به گزارش ایرنا؛ امام جمعه ملایر روز سه‌شنبه در این آیین اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی یک بیداری عمومیِ جهانی را رقم زده است.

حجت الاسلام «محمدباقر برقراری» با بیان اینکه انقلاب اسلامی به تمام جهان صادر شده است، افزود: زمانی شعار مرگ بر آمریکا فقط در ایران سر داده می‌شد، اما امروز در بیش از یکصد کشور جهان شعار مرگ بر آمریکا سر داده و پرچم این کشور به آتش کشیده می‌شود.

وی ضمن تسلیت رحلت جانگداز آیت الله صافی گلپایگانی و گرامیداشت چهل و سومین سالگرد فجر انقلاب اسلامی، بیان کرد: طبق آیه شریف قرآن، هر جا حق باشد، آنجا باطل رخت برمی‌بندد.

امام جمعه ملایر ادامه داد: در طول چهل و سه سال از عمر انقلاب اسلامی، عظمت انقلاب و نابودی باطل را شاهد هستیم و هر پرچم باطلی که در مقابل پرچم حق قد علم کند، یکی پس از دیگری از بین می‌رود.

حجت الاسلام برقراری شیطان را یکی از مظاهر باطل دانست و افزود: دشمنان در طول ۴۳ سال علیه نظام و انقلاب اسلامی ایران کارشکنی کردند، اما موفق نشدند، چون باطل ضعیف و از بین رفتنی است.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی هر اقدامی انجام دهد، به خودش ضربه می‌زند، ادامه داد: آمریکا هزینه‌های زیادی را در منطقه خاورمیانه انجام داد، اما نتیجه آن به خسرانش انجامید.

امام جمعه ملایر تاکید کرد: شخصیت‌های بزرگی همچون امام خمینی(ره)، رهبر فرزانه انقلاب و سردار شهید سلیمانی شاگرد مکتب قرآن هستند و امروز خط فکری و مسیر حرکت انقلابی‌مان را باید از قرآن فرا بگیریم.

حجت الاسلام برقراری گفت: یک زمانی مردم ایران تجمع‌های ۱۰ و ۲۰ نفری به راه انداختند و در نهایت انقلاب اسلامی رقم خورد و امروز با حرکت ۲۰ میلیونی زائران اربعین، چه لرزه‌ای در کاخ‌های مستبدان خواهد انداخت.

وی ادامه داد: نظام انقلاب اسلامی نظام بر حق است و ابهت آمریکا و رژیم صهیونیستی، یک ابهت پوشالی است و بدون شک باطل نابودشدنی است.

به گزارش ایرنا؛ مسئولان این شهرستان در پایان از نمایشگاه دستاوردهای دانش‌آموزان هنرستان شبانه‌روزی کار و دانش شهید قنبری ملایر بازدید کردند.

همزمان با نخستین روز از یام دهه فجر زنگ انقلاب در ۲۷۳ مدرسه شهر ملایر، بخش مرکزی و زند شهرستان ملایر نواخته شد.