۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۲۰:۰۶
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84635223
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه ملایر: مدیران قدرتمندانه در خدمت مردم باشند

همدان- ایرنا- امام جمعه ملایر گفت: مدیران و مسئولان باید قدرتمندانه در خدمت مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.

به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام "محمدباقر برقراری؛ روز شنبه به مناسبت نخستین روز دهه فجر در دیدار با مسئولان شهرستان ملایر در امامزاده عبدالله(ع) این شهر افزود: پرچم جمهوری اسلامی ایران باید همزمان با ایام دهه فجر بر سر در همه منازل و دستگاه‌های اجرایی به اهتزاز درآید و فرزندان مسئولان افتخار کنند که بچه‌های انقلاب اسلامی هستند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران باید جهادی عمل کرده و اهل جهاد تبیین باشند، اظهار داشت: ملت ایران چون وصل به توحید بودند، به پیروزی رسیدند و انقلاب اسلامی به ثمر نشست.

امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه ملت ایران با همین توحید جنگ تحمیلی را نیز با پیروزی پشت سر گذاشت، بیان کرد: شعار نه شرقی، نه غربی نیز برپایه توحید بود و وابسته به هیچ ابرقدرتی نیستیم.

حجت الاسلام برقراری ادامه داد: قدرت غرب همواره رو به افول است و هر کجا سرمایه‌گذاری و هزینه کردند، هیچ بهره‌برداری نداشتند.

وی جمهوری اسلامی را تنها قدرت بلامنازع در منطقه و جهان دانست و گفت: قرآن وعده داده که حق پیروز و قوی و باطل نابودشدنی است و بر این اساس نظام جمهوری اسلامی نظامی بر حق است.

امام جمعه ملایر: مدیران قدرتمندانه در خدمت مردم باشند

امام جمعه ملایر با بیان اینکه جمهوری اسلامی به تمام جهان صادر شده است، نوید داد: یمن نیز با الهام از جمهوری اسلامی در اوج پیروزی است و به زودی جشن پیروزی خود را برپا می‌کند.

حجت الاسلام برقراری یادآور شد: همیشه در صحنه بودن مردم موجب شده نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان روز به روز نقش بر آب شود و قدرت نظام و انقلاب اسلامی در منطقه و جهان در حال پیشرفت است. 

وی حضور غیرتمند ملت ایران در تمام صحنه‌ها را از عوامل مهم ماندگاری انقلاب اسلانی دانست و افزود: تمام تلاش دشمنان کم‌رنگ جلوه دادن جایگاه دین و رهبری و حضور مردم در تمامی صحنه‌ها است.

به گزارش ایرنا؛ مسئولان شهرستان ملایر به مناسبت نخستین روز از ایام دهه فجر با حضور در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) و مرقد مطهر آیت الله میرشاهولد رهبر مبارزات مردمی ملایر، با آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدا تجدید بیعت کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha