سنندج-ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان جهاد تبیین را تنها راهکار مقابله با جنگ ترکیبی دشمن اعلام کرد و خواستار توجه بیشتر مسوولان به این مهم شد.

حجت الاسلام سید محمد سادات روز جمعه در رابطه با جهاد تبیین و مولفه‌های اساسی آن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در مقاطع مختلف همواره به تولید گفتمان و ارائه رهنمون می پردازند و به منظور شناخت حقایق انقلاب، خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان، مقابله با جنگ ترکیبی و تبلیغات مسموم صهیونیسم بین‌الملل که بر دروغ و فریب استوار است، ادبیات جدیدی را با عنوان جهاد تبیین مطرح کرده‌اند.

وی با بیان اینکه آحاد جامعه بویژه جوانان، نیروهای جهادی و افراد موثر بر افکار و فضای عمومی جامعه مخاطب  اصلی جهاد تبیین هستند گفت: به منظور آنکه حقایق وارونه نشده، باطل جایگزین حق نگردد و توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شود، جهاد تبیین تنها راهکار و پادزهر مقابله با آن است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان، بیان حقایق و واقعیت‌های دیده نشده و آینده روشن نظام اسلامی، بیان دستاوردهای خیره کننده انقلاب در عرصه‌های مختلف، به ویژه پیشرفت‌های چشمگیر علمی، نظامی، استقلال کامل سیاسی، عزت و اعتماد به نفس ملی، آزادی و مردم سالاری دینی، استکبار ستیزی و اقتدار ملی و تکیه بر قدرت نرم جمهوری اسلامی را از جمله مولفه‌های جهاد تبیین عنوان کرد.

وی تاکید کرد، بر تمام منصفان، دلسوزان و علاقمندان نظام به ویژه رسانه‌های تبلیغی واجب است با تبیین حقایق ورویکرد جهادی در این عرصه خطیر نقش آفرینی کنند.