جهاد تبیین تنها راهکار مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است

سنندج-ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان جهاد تبیین را تنها راهکار مقابله با جنگ ترکیبی دشمن اعلام کرد و خواستار توجه بیشتر مسوولان به این مهم شد.

حجت الاسلام سید محمد سادات روز جمعه در رابطه با جهاد تبیین و مولفه‌های اساسی آن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در مقاطع مختلف همواره به تولید گفتمان و ارائه رهنمون می پردازند و به منظور شناخت حقایق انقلاب، خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان، مقابله با جنگ ترکیبی و تبلیغات مسموم صهیونیسم بین‌الملل که بر دروغ و فریب استوار است، ادبیات جدیدی را با عنوان جهاد تبیین مطرح کرده‌اند.

وی با بیان اینکه آحاد جامعه بویژه جوانان، نیروهای جهادی و افراد موثر بر افکار و فضای عمومی جامعه مخاطب  اصلی جهاد تبیین هستند گفت: به منظور آنکه حقایق وارونه نشده، باطل جایگزین حق نگردد و توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شود، جهاد تبیین تنها راهکار و پادزهر مقابله با آن است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان، بیان حقایق و واقعیت‌های دیده نشده و آینده روشن نظام اسلامی، بیان دستاوردهای خیره کننده انقلاب در عرصه‌های مختلف، به ویژه پیشرفت‌های چشمگیر علمی، نظامی، استقلال کامل سیاسی، عزت و اعتماد به نفس ملی، آزادی و مردم سالاری دینی، استکبار ستیزی و اقتدار ملی و تکیه بر قدرت نرم جمهوری اسلامی را از جمله مولفه‌های جهاد تبیین عنوان کرد.

وی تاکید کرد، بر تمام منصفان، دلسوزان و علاقمندان نظام به ویژه رسانه‌های تبلیغی واجب است با تبیین حقایق ورویکرد جهادی در این عرصه خطیر نقش آفرینی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha