شیراز-ایرنا- معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان فسا گفت:ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری، بیرون برها ،  پمپ بنزین ها ، اورژانس ، مراکز درمانی و خدماتی آماده ارائه خدمت به مسافران نوروزی هستند. 

 علیرضا فیروزی یکشنبه در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان که برای هماهنگی پذیرش از مهمانان نوروزی برگزار شد اظهار داشت: باید شرایطی فراهم شود که مردم بتوانند پس از وقفه ای ۲ ساله ، در ایام نوروز سفری ایمن همراه با تامین سلامت داشته باشند.

وی بیان کرد:سلامت مردم و مسافرین برای ما از درجه اهمیت فراوانی برخوردار است و به همین دلیل نظارت متولیان امور  بهداشتی ،گسترده تر ، فراگیر ، همه جانبه و مستمر خواهد بود.

طبق اعلام وزارت بهداشت،  از روز شنبه هفتم اسفند ماه ۱۴۰۰ رنگ شهرستان فسا با توجه به میزان بروز ویروس کرونا و  میزان موارد بستری به رنگ نارنجی تغییر یافت.

فرماندار فسا بر رعایت فاصله گذاری فیزیکی توسط همه اقشار جامعه، استفاده مداوم و صحیح از ماسک، شست و شوی دست ها، دوری از تجمعات و پرهیز از دورهمی خانوادگی،  بازبودن پنجره ها و تهویه مناسب هوا و نظارت و تذکر همگانی بر اجرای پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.