۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۳۵
کد خبر: 84664959
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

شهرستان فسا آماده ارائه خدمت به مسافران نوروزی است

شیراز-ایرنا- معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان فسا گفت:ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری، بیرون برها ،  پمپ بنزین ها ، اورژانس ، مراکز درمانی و خدماتی آماده ارائه خدمت به مسافران نوروزی هستند. 

 علیرضا فیروزی یکشنبه در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان که برای هماهنگی پذیرش از مهمانان نوروزی برگزار شد اظهار داشت: باید شرایطی فراهم شود که مردم بتوانند پس از وقفه ای ۲ ساله ، در ایام نوروز سفری ایمن همراه با تامین سلامت داشته باشند.

وی بیان کرد:سلامت مردم و مسافرین برای ما از درجه اهمیت فراوانی برخوردار است و به همین دلیل نظارت متولیان امور  بهداشتی ،گسترده تر ، فراگیر ، همه جانبه و مستمر خواهد بود.

طبق اعلام وزارت بهداشت،  از روز شنبه هفتم اسفند ماه ۱۴۰۰ رنگ شهرستان فسا با توجه به میزان بروز ویروس کرونا و  میزان موارد بستری به رنگ نارنجی تغییر یافت.

فرماندار فسا بر رعایت فاصله گذاری فیزیکی توسط همه اقشار جامعه، استفاده مداوم و صحیح از ماسک، شست و شوی دست ها، دوری از تجمعات و پرهیز از دورهمی خانوادگی،  بازبودن پنجره ها و تهویه مناسب هوا و نظارت و تذکر همگانی بر اجرای پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha