کرمانشاه - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: دستگاه قضایی در سال جاری باهمه توان برای رفع مشکلات مردم تلاش می کند و قاطعانه تر از گذشته با مجرمان برخورد می‌ نماید.

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، پرویز توسلی زاده در نشست با اعضای شورای معاونین دادگستری کرمانشاه که روسا و دادستان های حوزه های قضائی شهرستان های استان هم به صورت ویدئوکنفرانس در آن حضور داشتند، اظهار داشت: خوشبختانه روابط همکاران در دادگستری استان کرمانشاه در بهترین شرایط وجود دارد و همه در تلاشند به رفع مشکلات مردم کمک کنند.

وی با اشاره به عملکرد یکسال گذشته دادگستری استان و ارتقا از رتبه ۲۱ به رتبه چهار کشوری بر اساس معیارهای سند تحول قضایی، افزود: این پیشرفت حاصل برنامه ریزی، تلاش و علم به موضوع همکاران در رده های مختلف قضایی است.

توسلی زاده تصریح کرد: بدون شک اگر همراهی و همدلی سایر همکاران نبود این موفقیت ممکن نبود و خوشحالیم که با برنامه مدون به پیشرفت مورد نظر رسیدیم و بدون شک حفظ و ارتقاء این جایگاه به مراتب سخت تر خواهد بود.

رئیس کل دادگستری کرمانشاه تصریح کرد: خوشبختانه مجموعه قضایی استان در جریان تمامی برنامه ها قرار دارند و همه به این تفکر رسیده اند که باید به حل مشکلات مردم کمک کنند و در جهت رضایت شهروندان تمام تلاش خود را به کار گیرند.

وی تأکید کرد: امروز در جایگاهی هستیم که همه خود به استقبال و حل مشکل می روند و رفتارها بر اساس برنامه ها و در جهت و هم سو با سند تحول قضایی است.

توسلی زاده یکی از شیوه های موفق مدیریتی را مدیریت آسیب ها دانست و از مدیران حوزه های قضائی خواست با تذکر آسیب ها از هدر رفت نیروها جلوگیری کنند.

رئیس کل دادگستری با اشاره و تأکید بر رابطه خوب با مردم گفت: سخن گفتن با مردم و مردم داری از اولویت های اصلی کار مقامات قضایی استان است چرا که هدف آن ها چیزی جز گره گشایی از مشکلات مردم نیست.

همراهی و همدلی مردم قطعا از مهمترین دلایل موفقیت است

در ادامه محمد باقر نریمانی معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان کرمانشاه به تشریح برنامه های ابلاغی پرداخت و یادآور شد: برنامه ریزی و هدف از آن سنجش امکانات موجود و تلاش برای بهترین بازدهی و خروجی است.

وی خاطر نشان ساخت: با اقدامات انجام شده و مدیریت خوب رئیس کل دادگستری استان و همراهی و همدلی اعضای شورای معاونین و روسا و دادستان های حوزه های قضایی و مجموعه قضایی استان، خوشبختانه در سال ۱۴۰۰ توانستیم از رتبه ۲۱ کشوری به رتبه ۴ ارتقا یابیم.

در این نشست همچنین هر یک از معاونین و نیز روسای حوزه های قضائی به بیان نظرات خود در خصوص برنامه ها پرداختند.