دادستان کرمانشاه: مجرمان سابقه‌دار تحت کنترل دستگاه قضائی و پلیس قرار می‌گیرند

کرمانشاه - ایرنا- دادستان کرمانشاه گفت: مجرمان سابقه دار و شناسایی شده در استان به صورت مرتب تحت رصد و کنترل دستگاه قضائی و پلیس قرار خواهند گرفت و در صورت ارتکاب جرم شدیدترین برخوردها با آنها انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «شهرام کرمی» روز شنبه در نشست مسئولان عالی قضائی و انتظامی استان که به منظور پیشگیری از جرم تیراندازی در سالن جلسات دادگستری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: این دسته از افراد حاشیه دار و مساله ساز چه در کرمانشاه و چه شهرستان های دیگر شناسایی شده اند و قطعا برخوردهای بازدارنده ای با آن ها انجام می شود.

وی ادامه داد: دستگاه قضائی مصمم است این افراد را به صورت جدی تحت رصد خود قرار داده و حتی اگر جرمی هم مرتکب نشده باشند هرچند وقت یکبار آن ها را احضار و یا بازرسی های لازم را از منازل آن ها صورت دهد.

کرمی تاکید کرد: رصد و کنترل مداوم این افراد باعث می شود آن ها متوجه شوند تحت نظارت مستقیم پلیس و دستگاه قضائی قرار دارند و همین باعث می شود دست از ارتکاب جرم خصوصا درگیری و انجام تیراندازی بردارند.

تداوم ممنوعیت اعطای مرخصی به عاملان تیراندازی

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه همچنین با اشاره به اهتمام دستگاه قضائی برای برخورد با جرائم خشن بویژه تیراندازی، گفت: در همین راستا اعطای مرخصی به این افراد از بهمن ماه سال گذشته متوقف و حتی در ایام تعطیلات نوروزی هم ادامه یافت.

وی با بیان اینکه روند عدم اعطای مرخصی به عاملان تیراندازی در سال جدید هم همچنان ادامه پیدا می کند، گفت: در طول یک ماه اخیر افرادی که در این خصوص دستگیر شدند به جرم آنها در شعبات ویژه ای که برای همین موضوع تشکیل شده مورد رسیدگی قرار گرفت و احکام لازم که عموما حبس و زندانی کردن آن ها بود، صادر شد.

کرمی در پایان جدیت پلیس در برخورد با عاملان تیراندازی و دستگیری این افراد در سریعترین زمان ممکن را هم قابل تقدیر دانست و گفت: خوشبختانه با اهتمام دستگاه قضائی و پلیس برای برخورد با این افراد، فضا روز به روز برای این دسته از مجرمان در استان ناامن تر می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha