سمنان- ایرنا- جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان سمنان گفت: ۳۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان استان امروز دوشنبه بیست و دوم فروردین ۱۴۰۱ در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه توزیع شد.

به گزارش ایرنا، مهدی کاشفی روز دوشنبه در حاشیه برگزاری سی‌امین رزمایش مواسات و کمک مومنانه به خبرنگاران اظهار داشت: ارزش هر بسته معیشتی بیش از چهار میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است، تصریح کرد: هر بسته معیشتی شامل ۱۵ قلم کالای خوراکی مورد نیاز خانواده‌ها است.

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان سمنان اظهار داشت: بسته های معیشتی به همت اعضای قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، گروه های جهادی، پایگاه های مقاوت بسیج، اقشار مختلف بسیج و خیران تهیه و توزیع شد.

 وی با تاکید بر اینکه امروز خط مقدم دفاع از انقلاب رسیدگی به مشکلات مردم است، گفت: امروز اگر کسی گره‌ای از مشکلات مردم باز می کند باید بداند که در خط مقدم دفاع از انقلاب قرار دارد.

وی یادآور شد: اکنون رزمایش کمک مؤمنانه، به یک گفتمان عمومی تبدیل شده و امید می‌رود این مشی و ایده به حوزه‌های اقتصاد مقاومتی و بخش‌های مختلف دیگر نیز راه یابد.

 جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان سمنان افزود: رزمایش کمک‌های مومنانه تا زمان رسیدن به ثبات اقتصادی و بی‌نیاز شدن نیازمندان از این کمک‌ها ادامه می‌یاید.

رزمایش همدلی و رفتار مومنانه(مواسات) در کشور به دستور رهبر معظم انقلاب از نیمه شعبان همزمان با میلاد امام زمان(عج) در سال ۱۳۹۹ کلید خورد.